کمیجانی در نشست خبری مطرح کرد؛

تشکیل ائتلافِ "ائتلاف برای ایران" با ۸ حزب اصلاح‌طلب

رئیس ستاد انتخابات ائتلاف احزاب اصلاح‌طلبان گفت: ائتلاف احزاب اصلاح‌طلب با نام برای ایران با حضور ۸ حزب شکل گرفته است.

تشکیل ائتلاف برای ایران با ۸ حزب اصلاح‌طلببه گزارش خبرنگار  حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  فرج کیمجانی رئیس ستاد انتخابات ائتلاف احزاب اصلاح‌طلبان در نشست خبری صبح امروز شنبه با اصحاب رسانه در خصوص فعالیت احزاب اصلاح طلب، اظهار کرد: برای برگزاری با شکوه انتخابات تعدادی از احزاب اصلاح طلب یک ائتلاف جدید را به نام "ائتلاف برای ایران" شکل دادند که مراحل قانونی آن درحال پیگیری است.

او با بیان این که ائتلاف برای پر شور برگزار شدن انتخابات و منافع ملی شکل گرفته است، افزود: تهدیدات خارجی ایجاب می‌کند که انتخابات پرشور برگزار شود.

رئیس ستاد انتخابات ائتلاف احزاب اصلاح‌طلبان تصریح کرد: برای تشکیل ائتلاف برای ایران ۸ حزب اصلاح‌طلب شامل احزاب اسلامی کار ،خانه کارگر، مردم سالاری ،مجمع فرهنگیان اسلامی،آزادی،همبستگی و وحدت و همکاری هستند.

کمیجانی خاطر نشان کرد: در جلسه امروز که لیست انتخاباتی اعلام شد افراد شایسته انتخاب شدند که در مجلس مفید باشند. ما از همه افراد دعوت کردیم و در انتخاب افراد شاخصه‌های همچون اصلاح طلبی، پاک‌دستی و تخصص را مدنظر قرار دادیم که بر اساس این شاخص‌ها افراد را رتبه بندی کردیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار