پیرهادی در نشست خبری:

لیست شورای ائتلاف اصولگرایان با مشارکت مستقیم مردم بسته شد

سخنگوی شورای ائتلاف گفت: مشارکت مستقیم مردم در جمع بندی لیست، نقطه عطفی در سیاست‌گذاری‌های این حزب بود.

لیست شورای ائتلاف اصولگرایان با مشارکت مستقیم مردم بسته شدبه گزارش خبرنگار  حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، اولین نشست خبری شورای ائتلاف نیروهای انقلاب امروز شنبه در خبرگزاری فارس برگزار شد.

محسن پیرهادی سخنگوی شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی در این نشست خبری اظهار کرد: در این دوره اقداماتی که شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی داشت، متمایز از دوره‌های دیگر بود.

او با بیان اینکه جوانگرایی خیلی جدی در این شورا دنبال شد، افزود: ترکیب ۱۸ عضو جوان و جدید یک مزیت مثبت برای این دوره بود که در جهت گام دوم و بر اساس ضرورت جامعه بود.

پیرهادی حضور بانوان را در تعیین فرآیند لیست شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی بسیار موثر دانست و گفت: دوره قبل حضور بانوان کمرنگ بود، اما این دوره توجه ویژه‌ای به این امر شد.

سخنگوی شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی در ادامه عنوان کرد: در این شورا نگاه پایین به بالا برای تشکیل لیست داشتیم و همچنین دخالت و مشارکت مستقیم مردم برای تشکیل لیست انجام شد. حتی در مرحله آخر ۱۰ نفر با مشارکت و نظر مستقیم مردم بود.

او بیان کرد: شاکله لیست شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی با نظر سنجی مردم بود و این دوره متفاوت‌تر از گذشته و جریان‌های رقیب و حتی گروه‌های همسو بود.

پیرهادی تصریح کرد: مشارکت مستقیم مردم در جمع بندی این لیست، نقطه عطفی در جمع بندی و سیاست‌گذاری‌هایی بود که در این اردوگاه انجام شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار