اسبقیان: نتایج فدراسیون تنیس روی میز مورد تایید وزارت ورزش بوده است

مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی گفت: عملکرد فدراسیون تنیس روی میز در دوره گذشته مورد تایید وزارت ورزش و جوانان بوده است.

اسبقیان: نتایج فدراسیون تنیس روی میز مورد تایید وزارت ورزش بوده استمحمد شروین اسبقیان، مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی در وزارت ورزش و جوانان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در حاشیه مراسم معارفه مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز، اظهار داشت: در یک فرآیند زمانی کوتاه مدت و با هماهنگی‌های انجام شده، انتخابات فدراسیون تنیس روی میز انجام شد و با اکثریت آرای مجمع، علی قارداشی رای آورد و حکم رئیس فدراسیون تنیس روی میز توسط وزیر ورزش و جوانان صادر شد و من ماموریت یافتم که این مراسم معارفه را انجام بدهم.

اسبقیان ادامه داد: با حضور کلیه پیشکسوتان تنیس روی میز کشور و همچنین جمعی از ورزشکاران، داوران، مربیان و هیئت‌های استانی، مراسم معارفه برگزار شد و آرزو می‌کنیم با توجه به این که فدراسیون پینگ پنگ عملکرد مثبتی از نظر وزارت ورزش و جوانان داشته است، پیش بینی می‌کنیم در ۴ سال آینده نیز موفقیت‌ها استمرار داشته باشد و شاهد خبر‌های خوبی در این فدراسیون باشیم.

مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی و درمورد دیگر فدراسیون‌هایی که همچنان با حضور سرپرست اداره می‌شوند، بیان کرد: قصد داریم فدراسیون تنیس، دو و میدانی و جانبازان و معلولان، موتور سواری و اتومبیلرانی  هم انتخاباتشان برگزار شود تا هرچه سریعتر ثبات مدیریتی در این فدراسین‌ها که اتفاقا مورد نظر وزیر ورزش نیز قرار دارد، به وجود بیاید.


بيشتر بخوانيد: قارداشی بدون رقیب رئیس شد!


اسبقیان درخصوص انتخابات هیئت فوتبال استان تهران هم خاطرنشان کرد: اقدامات لازم را پیگیری کردیم  تا بتوانیم با هماهنگی‌هایی که با فدراسیون فوتبال  و اداره کل ورزش و جوانان استان تهران داشتیم، انتخابات این هیئت فوتبال را هم برگزار کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار