نقاط ضعف بزرگ تیم ملی از دیدگاه اسکوچیچ

سرمربی جدید تیم ملی فوتبال کشورمان مشکل دفاعی و تعامل نداشتن بازیکنان با مربیان را نقاط ضعف بزرگ این تیم در زمان مارک ویلموتس می‌داند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال ایران تا پایان دور رفت مرحله دوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با کسب ۶ امتیاز پس از عراق ۱۱ و بحرین ۹ امتیازی در رتبه سوم گروه C این رقابت‌ها قرار گرفته و شرایط خطرناکی برای صعود به مرحله بعدی این رقابت‌ها دارد.

هرچند دراگان اسکوچیچ که به تازگی در این تیم جانشین مارک ویلموتس بلژیکی شده است هدف خود را ارائه فوتبال تهاجمی در تیم ملی مطرح کرده است، اما این مربی کروات با علم به وضعیت نامناسب خط دفاعی تیم ملی قصد دارد نقطه ضعف بزرگ تیمش را هم با اتخاذ تدابیری مناسب رفع کند.


بیشتر بخوانید: اعتراف بزرگ اسکوچیچ در نشست خبری


او در همین مورد گفت: در این چند وقت که تیم ملی را آنالیز کردم، به نظرم تیم ایران در سازمان دفاعی نقص‌هایی دارد. ایده من این است که تیم ما در سطح بالا بتواند با تیم‌های دیگر رقابت کند. قطعا این اشتباه را هم نمی‌کنم که تغییرات زیادی در همین ابتدا داشته باشیم، اما من مربی بیش فعالی هستم و دوست دارم فوتبال هجومی ارائه کنیم. گر در یک بازی مجبور شدیم کار دفاعی هم انجام خواهیم داد. مهمتر از اینکه در مورد سیستم دفاعی یا حمله صحبت کنیم این است که ارتباط نزدیک بین بازیکن و مربی وجود داشته باشد. این باعث می‌شود روحیه و فعل خواستن در تیم بالا برود. چیزی که فکر می‌کنم تیم ملی در بازی‌های قبل از این موضوع دچار مشکل شده بود. من به دو شکل می‌توانم برنامه خودم را ارائه کنم. اول اینکه بخواهم بازیکنان به شیوه جدید بازی کنند یا اینکه بازیکنان جدید را به تیم ملی تزریق کنم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار