استاندار خراسان‌شمالی خبر داد؛

تشکیل سفیران مشارکت انتخابات

شجاعی گفت: تشکیل سفیران مشارکت انتخابات برگرفته از تمامی اقشار و اصناف برای اعزام به شهرستان‌ها با هدف تقویت مشارکت مردم در انتخابات در دستور کار است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  محمدعلی شجاعی استاندار خراسان‌شمالی گفت:در ایام باقی مانده به برگزاری انتخابات نباید لحظه‌ای بنشینیم و باید بدانیم مشارکت حداکثری مربوط به همه است.

شجاعی افزود: مردم خراسان شمالی در عرصه‌های مختلف مانند راهپیمایی‌ها و انتخابات که نیاز به مشارکت دارد به رغم تمامی نداشته‌ها و مشکلات اقتصادی، اما همیشه اول بوده‌اند.

او اظهار داشت: برای رقم زدن حضور حداکثری باید برنامه عملیاتی، قابل اندازه گیری و با مسئولیت مشخص داشته باشیم و موضوعات را مدیریت کنیم.

شجاعی گفت: در شرایط امروز، بین الملل منتظر درصد آرای حضور مردم در پای صندوق‌های رای است که ببیند آیا تهدید‌ها و تحریم‌های آنان پاسخ داده است یا خیر چرا که قدرت و توان نظام مقدس جمهوری اسلامی مردم هستند.

او تاکید کرد: از تمامی ظرفیت‌های استان برای باید مشارکت حداکثری بهره‌مند شویم و دستگاه‌های اجرایی معین انتخابات در شهرستان‌ها در ارائه امکانات و تحهیزات خساست به خرج ندهند چرا که انتاخبات مدعی دارد و نبود پشتیبانی مناسب موجب بروز موضاعات امنیتی می‌شود.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی  افزود: گروه‌هایی با عنوان سفیران مشارکت با حضور تمامی اقشار و اصناف تشکیل شود و به شهرستان‌ها برای برگزاری جلسات با جامعه‌های هدف مختلف اعزام شوند و فرمانداران باید با آنان نهایت همکاری را داشته باشند.

 شجاعی گفت: سفیران مشارکت در ۴ روز باقیمانده در شهرستان‌های بجنورد، اسفراین و شیروان در روز ۲۰ جلسه و در در ۵ شهرستان دیگر روزانه ۱۰ جلسه و در مجموع ۴۴۰ جلسه برگزار کنند و گزارش دهند.

او خاطر نشان کرد: این سفیران مشارکت حق ندارند حتی کوچکترین کار سیاسی علیه و یا به نفع فردی انجام دهند.

استاندار خراسان شمالی افزود: بعد از برگزاری انتخابات میزان مشارکت مردم در شهرستان ها، شهرها، روستا‌ها و شعبه‌های اخذ رای ارزیابی می‌شود.
انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.