ادامه جنگ لفظی پلوسی و ترامپ؛

پلوسی: هر نامزد دموکراتی که رئیس‌جمهور شود بهتر از اشغالگر فعلی کاخ‌سفید است

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد بدون شک دونالد ترامپ در انتخابات آینده ریاست‌جمهوری این کشور شکست می‌خورد.

پلوسی: هر نامزد دموکراتی رئیس جمهور شود بهتر از اشغالگر فعلی کاخ سفید استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری هیل، نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد هر یک از نامزد‌های دموکرات انتخابات ۲۰۲۰، رئیس‌جمهور این کشور شود از دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور فعلی بهتر خواهد بود.

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در مصاحبه‌ای با شبکه خبری سی ان ان گفت: فکر می‌کنم هر کدام از نامزد‌های ما رئیس‌جمهور بهتری نسبت به اشغالگر فعلی کاخ‌سفید است. پلوسی که تاکنون از هیچ‌یک از نامزد‌های حزب دموکرات حمایت نکرده است گفت: صادقانه بگویم فکر نمی‌کردم جو بایدن، نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ۲۰۲۰ در آیووا و نیوهمشایر موفق نشود. با این حال هنوز رقابت‌های (انتخابات اولیه درون حزبی) دیگری پیش رو است.

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا تاکید کرد صرف نظر از آنکه چه کسی برنده انتخابات درون حزبی دموکرات‌ها می‌شود، با اطمینان می‌گویم ترامپ در انتخابات ۲۰۲۰ شکست می‌خورد.

برنی سندرز، سناتور دموکرات ایالت ورمونت و نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اخیرا در انتخابات مقدماتی حزب دموکرات آمریکا در نیوهمشایر که برای تعیین نامزد نهایی این حزب برگزار شده بود، از رقبای خود پیشی گرفت و پیروز شد. نخستین انتخابات مقدماتی درون‌حزبی دموکرات‌ها دوشنبه هفته گذشته در ایالت آیووا برگزار شد که بودجج با اختلاف اندکی سندرز را شکست داد و جایگاه نخست را از آن خود کرد.

انتخابات مقدماتی درون حزبی بعدی در ۲۲ فوریه (سوم اسفند) در ایالت نوادا برگزار می‌شود. پس از آن نیز در ایالت کارولینای جنوبی برگزار خواهد شد؛ ایالتی که بایدن از بخت بالاتری برای پیروزی در آنجا برخوردار است. بایدن نتایج رضایت بخشی در انتخابات درون حزبی ایالت آیووا نیز کسب نکرد.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ۳ نوامبر سال ۲۰۲۰ (سیزدهم آبان ۹۹) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار