فرمانده مرکز آموزش سپاه استان سمنان:

برگزاری دوره جبرانی رزم مقدماتی سربازان در سمنان

سرگرد پاسدار محمد مطهری نژاد گفت: چهارمین دوره جبرانی رزم مقدماتی سرباز با هدف آموزش و ارتقاء سطح آمادگی نیرو‌های وظیفه در سمنان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرگرد پاسدار محمد مطهری فرمانده‌ی مرکز آموزش سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان از برگزاری موفقیت آمیز چهارمین دوره‌ی جبرانی رزم مقدماتی سرباز با نام و یاد شهید حاج محمود اخلاقی در مرکز آموزش سپاه استان سمنان خبر داد و گفت: در این دوره فراگیران از ۳ استان گلستان، قم و سمنان حضور داشتند.

او با بیان اینکه این دوره با هدف آموزش رزم مقدماتی و ارتقاء سطح آمادگی نیرو‌های وظیفه در مدت دو هفته بصورت شبانه روزی برگزار و از مربیان مجرب استان همیاری گرفته شده است تصریح کرد: دوره‌ی جبرانی رزم مقدماتی سرباز یک دوره‌ی کشوری است و برای بسیجیانی که مدارک کافی را دارند از آموزش (۲ ماهه) کفایت می‌کند و کلیه‌ی سربازان جهت ورود به خدمت سربازی می‌بایست در این دوره‌های آموزشی شرکت نمایند.

گفتنی است، سرهنگ پاسدار سجاد صفا معاون تربیت و آموزش سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان به اهمیت موضوع اخلاص در عمل جوانان پرداخت و گفت: اخلاص در عمل یک دنیا را مجذوب خود می‌کند همانگونه که سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی با شهادت مظلومانه‌ی خود نه تنها مردم ایران بلکه جهان اسلام و همه‌ی انسانیت و آزادی خواهان دنیا را بیدار نمود.

او افزود: فرق پاسداران با سربازان فقط در رنگ لباس است و حرکت در مسیر شهیدان به رنگ لباس و سایر مادیات دنیا نیست.

لازم به ذکر است مرکز آموزش امام حسین (ع) سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان یکی از مراکز مجاز به برگزاری دوره‌ی جبرانی رزم مقدماتی سرباز در کشور است که بر اساس قانون از سراسر کشور پذیرش دارد.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار