مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان:

طرح سرباز مهارت در استان سمنان اجرا می‌شود

مجتبی جانعلی از انعقاد تفاهم‌نامه‌ای بین اداره کل ورزش و جوانان و جهاد دانشگاهی استان سمنان با عنوان سرباز مهارت خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مجتبی جانعلی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان از انعقاد تفاهم‌نامه‌ای بین اداره کل ورزش و جوانان و جهاد دانشگاهی استان سمنان با عنوان سرباز مهارت خبر داد و گفت: کارآفرینی و مهارت‌های زندگی محور اصلی اجرای این طرح در استان سمنان است.

او با بیان اینکه این طرح با همکاری نیرو‌های مسلح در استان سمنان اجرایی می‌شود بیان کرد: آموزش مهارت‌های عمومی اشتغال و مهارت‌های زندگی ویژه سربازان در این طرح مدنظر قرار می‌گیرد؛ چرا که سربازان در آستانه تشکیل زندگی و ازدواج و اشتغال قرار دارند؛ بنابراین لازم است تمهیدات ویژه‌ای برای یاری این قشر انجام شود.

جانعلی با اشاره به جلسات هماهنگی نمایندگان نیرو‌های مسلح، اداره کل ورزش و جوانان و جهاد دانشگاهی گفت: قرارداد آموزشی اجرای طرح سرباز مهارت امضا و مبادله شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان افزود: در راستای اجرای این طرح در گام نخست ۶۰۰ نفر از سربازان استان سمنان، آموزش مهارت‌های عمومی اشتغال و زندگی را فرا می‌گیرند.

او گفت: آموزش مهارت‌های عمومی اشتغال به مدت ۴۸ ساعت نظری و عملی و مهارت‌های عمومی زندگی به مدت ۳۲ ساعت نظری و عملی برگزار می‌شود.

جانعلی تصریح کرد: سربازان شرکت‌کننده در این طرح پس از فراگیری آموزش‌های لازم گواهینامه معتبر دریافت می‌کنند.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.