دبیر اجرایی هیأت امنای صرفه جویی ارزی مطرح کرد:

توزیع ۱۱ هزار باطری قلب از ابتدای سال در کشور

کاشفی‌فرد با اشاره به توزیع حدود ۱۱ هزار باطری قلب برای بیماران از ابتدای سال در کشور گفت: همچنین در این مدت بیش از ۱۶۶ هزار و ۶۳۹ اقلام پزشکی مصرفی قلبی توزیع شده است.

به گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد کاشفی‌فرد دبیر اجرایی هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران، درخصوص آمار توزیع باطری‌های قلب و سایر ملزومات مصرفی پزشکی اظهار کرد: از ابتدای سال ۹۸ تاکنون بیش از ۱۶۶ هزار و ۶۳۹ قلم کالای مصرفی قلبی به مبلغ بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان در مراکز درمانی و دانشگاهی علوم پزشکی توزیع شده است.

دبیر اجرایی هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران افزود: در سال جاری حدود ۷ هزار آی سی دی و ۴ هزار پیس میکر برای بیماران نیازمند سراسر کشور توسط هیات امنای صرفه جویی ارزی توزیع شده است.

او ادامه داد: ۲۱ هزار اکسیژناتور قلبی، یک هزار و ۵۰۰ کتتر بالن پمپ، ۲ هزار بالن کرونری، ۳ هزار دریچه و رینگ قلبی، ۵ هزار ۲۶۰ گایدینگ کاتتر،۴هزار ۵۰۰ عدد هموفیلتر و ۴۰۰ بالن کتتر میترال و سایر مواد مصرفی مورد نیاز مراکز درمانی دولتی نیز تامین شده است.


بیشتر بخوانید: ارسال بیش از ۴ هزار قلم تجهیزات پزشکی به مراکز درمانی دولتی


کاشفی‌فرد با بیان اینکه برای سال آینده تا پایان تیر ماه باطری قلب و سایر ملزومات مصرفی دپو شده است، افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده ریاست هیات امنای صرفه جویی ارزی با وزارت، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیاز‌های بیماران قلبی کشورمان تاکنون تامین و جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار