سجادی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

چرا برخی برای حقوق معمولی مجلس چند میلیارد خرج می‌کنند

فعال اصولگرا گفت: اصلا معنا ندارد که فردی برای حقوق معمولی مجلس چند میلیارد خرج کند.

برخی هزینه‌های انتخاباتی به تبلیغ شباهتی نداردسیدکمال سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبریدر گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به هزینه‌های گزاف تبلیغاتیِ برخی از کاندیدای مجلس شورای اسلامی گفت: البته آئین نامه ای در مجلس برای شفافیت هزینه های انتخاباتی مطرح شده، اما هنوز اجرایی نشده است.

او ادامه داد: به طور مسلم اینطور هزینه‌های کلان برای ورود به مجلس  شورای اسلامی جای شبهه دارد و مردم به همه حرف‌های این نمایندگان هم بی اعتماد می‌شوند، حتی اگر حرفای اینها بسیار هم خوب باشد؛ لذا می طلبد که نهادهای ذی ربط و  نظارتی بر اقدامات آنها نظارت کرده و درباره هزینه‌هایشان  از آنها سوال کنند.


بیشتر بخوانید: اصلاح‌طلبان برای ورود به رقابتِ انتخابات اختلاف نظر دارند


سجادی افزود: قاعدتا وقتی که  کاندیدایی تایید صلاحیت می‌شود، این تاییدیه مطلق نبوده و ممکن است در بررسی هزینه‌ها و سایر موضع گیری‌های این فرد مشکلاتی وجود داشته باشد، لذا شورای نگهبان می‌تواند در تایید صلاحیت این نامزد تجدید نظر کند. قطعا خواسته مردم هم این است که اگر تبلیغاتی صورت می‌گیرد این تبلیغات از راه صحیح و درستی باشد که اخلاق اسلامی و انقلابی حکایت از آن دارد.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری بیان کرد: گاهی حتی شنیده می‌شود که فردی هزاران نفر را نهار می‌دهد تا توجه آنها را جلب کند؛  اقدامی که اصلا درست نیست و به نظر می‌رسد که مردم هم باید به این درک برسند که اصلا به این کاندیداها رای ندهند.

فعال اصولگرا گفت: اصلا معنا ندارد که فردی برای حقوق معمولی مجلس چند میلیارد خرج کند و این اولین لغزش برای کاندیدایی بوده که قرار است وارد مجلس شوند؛ زیرا قطعا این کاندید می‌خواهد چندین برابر این هزینه ها را در مجلس بیاورد، در حالی که از حقوق معمولی چنین امری محال است.

او گقت: این اقدام بسیار ناپسند است و قطعا انعکاس بیرونی بسیار منفی هم برای مردم دارد، زیرا این خرج‌ها به تبلیغ شباهتی ندارد و معتقدم که نهاد های نظارتی باید پیگیر این اقدامات کاندیدا بوده و با آنها برخورد کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۷ ۲۹ بهمن ۱۳۹۸
چون رانت و دزدی توش زیاده
Iran (Islamic Republic of)
-
۱۳:۵۸ ۲۸ بهمن ۱۳۹۸
اگه حقوق شماهم اندازه حقوق ما میبود به حقوق مجلسیا نمیگفتی معمولی چون اونا پول خفنی میگیرن
Iran (Islamic Republic of)
خان سالار
۱۳:۳۹ ۲۸ بهمن ۱۳۹۸
الان بندر عباس هم همین وضع رو داره طرف از روز اول داره غذا به مردم میده خیلی زشته و توهین به مردم حساب میاد یعنی مردم گرسنه اند اینجور آدما نباید تایید صلاحیت بشن اصلا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۷ ۲۹ بهمن ۱۳۹۸
خپ مردم واقعا گرسنه اند
آخرین اخبار