لیگ قهرمانان آسیا؛

پرسپولیس - الشارجه؛ سرخ‌های ایران به دنبال طلسم‌شکنی/ سپاهان - السد؛ ارتش ژنرال به سد ژاوی رسید

نمایندگان فوتبال کشورمان امروز به مصاف حریفان خود در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا می‌روند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بازی‌های هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب آسیا امروز سه شنبه پیگیری می‌شود و تیم فوتبال پرسپولیس ایران به مصاف الشارجه امارات می‌رود و سپاهان ایران مقابل السد قطر قرار می‌گیرند.

الشارجه امارات- پرسپولیس ایران/ ورزشگاه الشارجه / روز سه شنبه ساعت ۱۹:۰۵

تیم فوتبال پرسپولیس در دومین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا سه شنبه به مصاف تیم فوتبال الشارجه امارات می‌رود. سرخپوشان ایران در نخستین بازی برابر تیم الدحیل قطر شکست خوردند و بدون امتیاز در قعر جدول گروه C قرار گرفتند. آن‌ها قصد دارند با برتری برابر تیم الشارجه امارات شکست هفته قبل را جبران کنند، اما کار سختی برابر حریف اماراتی دارند.

با توجه به اینکه تیم فوتبال پرسپولیس در نخستین بازی در لیگ قهرمانان آسیا برابر تیم الدحیل نتیجه بازی را واگذار کرده  گل محمدی قرار است در ترکیب این تیم تغییراتی ایجاد کند تا تیمش بتواند مقابل الشارجه امارات به برتری برسد و اولین  پیروزی خود را در امارات جشن بگیرد.

تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس در چند روز اخیر نشان می‌دهد که این تیم با ۴  تغییر به مصاف تیم الشارجه می‌رود و استوکس برای اولین بار زوج علیپور در خط حمله می‌شود و سید جلال حسینی نیز به جای کنعانی زادگان در ترکیب اصلی این تیم قرار می‌گیرد و به احتمال زیاد سیامک نعمتی جایگزین مهدی شیری در دفاع راست می‌شود. این احتمال وجود دارد که رادوشوویچ جایگزین بیرانوند درون دروازه پرسپولیس بازی شود.

تیم الشارجه امارات همانند پرسپولیس  در نخستین بازی در لیگ قهرمانان آسیا برابر تیم التعاون عربستان با نتیجه یک بر صفر شکست خورد و بدون امتیاز در جایگاه سوم جدول قرار گرفت.

این تیم اماراتی قصد دارد از امتیاز میزبانی در بازی با پرسپولیس نهایت استفاده را بکند و با حمایت هواداران در این بازی به برتری برسد. تیم الشارجه امارات در رده چهارم  جدول رده بندی لیگ امارات قرار دارد و احتمال دارد در هفته‌های  آینده به رده‌های پایین‌تر سقوط کند. ایگور کورنادو  مهاجم زهر دار تیم الشارجه امارات به علت مصدومیت قادر به همراهی تیمش برابر پرسپولیس نیست و این خبر خوبی برای سرخپوشان ایران محسوب می‌شود.

مصدومیت مهدی ترابی دغدغه اصلی گل محمدی در بازی با الشارجه امارات بود که طبق اعلام پزشک تیم پرسپولیس مصدومیت ترابی جدی نیست و او به این بازی می‌رسد.  

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و الشارجه امارات ۱۱ سال پیش برای آخرین بار به مصاف یکدیگر رفتند که سرخپوشان ایران در آن بازی توانستند حریف اماراتی را شکست بدهند. اکنون تیم اماراتی قصد دارد انتقام آن شکست را از پرسپولیسی‌ها بگیرد.

 بیت کریستوفر جیمز به همراه  آنتون اسکِتنین، اشلی وارویک بیچام، جاناتان آدام بارِیرو این بازی را قضاوت می‌کنند. چونگ هین چانگ  ناظر بازی و عدنان اسماعیل الحافی ارزیاب داوری این بازی هستند.

دیگر بازی گروه C بین تیم‌های فوتبال التعاون عربستان و الدحیل قطر برگزار می‌شود.

السد قطر- سپاهان ایران / ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه/ روز سه شنبه ساعت ۱۹:۰۵

تیم فوتبال سپاهان در دومین بازی خود در گروه D لیگ قهرمانان آسیا سه شنبه به مصاف تیم السد قطر می‌رود. زردپوشان ایران در نخستین بازی در لیگ قهرمانان آسیا برخلاف انتظار  توانستند پیروزی پرگلی را برابر تیم قدرتمند العین امارات کسب کنند و با ۳ امتیاز در صدر جدول گروه D  قرار بگیرند.

البته تیم سپاهان سابقه بازی با تیم السد قطر را دارد و از ۴ بازی ۳ برد کسب کرده  است.

تیم فوتبال السد قطر در نخستین بازی در لیگ قهرمانان آسیا برابر تیم النصر عربستان به تساوی ۲ - ۲ دست یافت و با یک امتیاز در جایگاه دوم جدول رده بندی گروه D  قرار گرفت. تیم السد قطر قصد دارد با برتری برابر تیم سپاهان شکست هفته قبل را جبران کند.

تیم السد قطر در لیگ ستارگان قطر با ۳۰ امتیاز در رتبه سوم جدول رده بندی قرار دارد. ژاوی سرمربی تیم السد قطر در بازی این تیم برابر تیم القطر در جام حذفی از بازیکنان جوان استفاده کرد و شاگردان ژاوی توانستند در ضربات پنالتی به برتری دست یابند و به مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها صعود کنند.

سپاهان به نوعی به مصاف تیم ملی قطر می‌رود چرا که اکثر بازیکنان تیم السد قطر عضو تیم ملی قطر و از عناصر اصلی قهرمانی این کشور در جام ملت‌های آسیا هستند. سعد الشیب، عبدالکریم حسن، بوعلام خوخی، پدرو میگل و طارق سلمان، سالم الهاجری، حسن الهیدوس و اکرم عفیف ملی پوشان تیم السد قطر را تشکیل می‌دهند. بغداد بونجاح، نام تائه هی، اکرم عفیف، حسن الهیدوس و گابی فرناندز جزو با ارزش‌ترین بازیکنان السد قطر هستند.

جدال قلعه نویی و ژاوی در این بازی جذاب و دیدنی خواهد بود و باید دید کدام یک در این بازی برنده می‌شوند.

قلعه نویی سرمربی سپاهان در دوران بازیگری در تیم السد قطر بازی می‌کرد و خاطره خوشی از حضور در این تیم دارد.

گئورگی ولسیانی بازیکن تیم سپاهان به علت مصدومیت قادر به همراهی تیمش در این بازی نیست و از آن طرف هم علی اسد هافبک ملی پوش السد عمل جراحی کرده است و به بازی روز سه شنبه نمی‌رسد.

دیدار این ۲ تیم روز سه شنبه ساعت ۱۹:۰۵ برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید: الشارجه به دنبال ۳ امتیاز دیدار با پرسپولیس


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
reezaa
۱۳:۳۷ ۲۹ بهمن ۱۳۹۸
با این وضعیت نه تیمهای ایرانی تو آسیا به موفقیت می رسن نه تیم ملی به صعود جام جهانی
حالا ببینید کتبی که کی گفتم..... خودتون هم الکی خسته نکنید....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۸ ۲۹ بهمن ۱۳۹۸
پرسپولیس سرور ششتق لاله
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۰:۳۳ ۲۹ بهمن ۱۳۹۸
فوتبال ایران با بازی در خارج از ایران جام غیرت ملی را باخت حالا یک بازی برد یا باخت چه توفیری دارد