برگزاری جشن دانش و بزرگداشت روز زن در کاشمر

جشن دانش به مناسبت ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و با حضور فرماندار، معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری و مدیر آموزش و پرورش کاشمر در مدیریت جهاد کشاورزی این شهرستان برگزار شد.

برگزاری جشن دانش و بزرگداشت روز زن در کاشمربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، همزمان با ولادت بزرگ بانوی جهان اسلام حضرت زهرا سلام الله علی‌ها روز زن و روز مادر، در مدیریت جهاد کشاورزی کاشمر برگزار شد.

در این مراسم فرماندار، معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری، مدیر آموزش و پرورش حضور یافته و از برترین‌های عفاف و حجاب، دانش آموزان نخبه، فرزند جهادگر و همکاران عزیزی که در ارزیابی عملکرد در دو ماه گذشته رتبه برتر در استان و شهرستان را کسب کرده بودند تقدیر به عمل آمد.

محمدی مدیر آموزش و پرورش کاشمر ضمن خیر مقدم به فرماندار و سایر میهمانان و همکاران جهادگر و خانواده همکاران و فرزندان آنان با تبریک این ایام گفت: این مراسم سه مناسبت دارد، اولاً میلاد دخت پیامبر گرامی اسلام و روز مادر است به همین جهت تصمیم براین شد تا ضمن برگزاری جشن از تلاش همکارانی که در دو ماه گذشته با تلاش و پیگیری‌های مجدانه موفق شدند در ارزیابی عملکرد رتبه‌های برتر استانی را به خود اختصاص دهند و شهرستان را از مقام ۲۶ استانی به رتبه دو ارتقا بخشند قدردانی نماییم.

او ادامه داد: ضمن اینکه این سپاس حق آنان است باید سایر همکاران هم ببینند که کار آنان دیده می‌شود و هر کسی نتیجه عمل و تلاش خود را می‌بیند و همچنین ضمن تبریک به بانوان همکار لوح سپاس و یاد بود با آنان اهدا می‌گردد دانش آموزان، جهادگران آینده این سرزمین و این مجموعه هستند آنان باید متوجه باشند که تفاوت است بین تلاش و تنبلی تا از هم اکنون با آمادگی کامل در صحنه حاضر باشند ضمن اینکه از طرف سازمان مبلغی به حساب والدین آنان واریز میگردد ما هم یک لوح سپاس و جایزه مختصری آماده کردیم که با آنان تقدیم می‌کنیم.

مدیر آموزش و پرورش کاشمر در ادامه گفت: برای ما جالب و حائز اهمیت است که اداره‌ای دیگر غیر از آموزش و پرورش به مسئله دانش و دانش آموز اینگونه اهمیت بدهد البته رسالت آموزش و پرورش و جهاد در زمینه آموزش و ترویج دریک راستا است در عین حال باید از جناب مهندس محمدی مدیر شایسته این مجموعه بسیار سپاسگزاری و قدردانی نماییم.

در ادامه مراسم خانم سمیه کرامت فرزند جهادگر شهید و رئیس امور اداری به نیابت از خانم‌ها و سایر پرسنل از مهندس محمدی که با برگزاری این جشن که پس از چندین سال برگزار شده موافقت فرمودند و در شیوه اجرای آن بسیار موثر بودند و باعث شده تا انگیزه‌ای بهتر و قوی‌تر برای ادامه کار در همکاران به وجود آید سپاسگزاری کرد.

در پایان پس ازاهداء لوح تقدیر به همکاران و تقدیر نامه و هدایای دانش آموزان توسط دکتر نای در لوح تقدیر از طرف فرماندار شهرستان به مهندس محمدی اهدا گردید.

انتهای پیام//م. د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.