پیامک‌های دریافتی بیست و نهم بهمن ماه؛

از رزمندگان دفاع مقدس فاقد بیمه درمانی تا عقب افتادگی حقوق کارمندان عوارضی آزادراه تهران - ساوه

شما شهروندان می‌توانید پیامک‌های ارسالی خود به سامانه ۱۰۰۰۱۹۱۵ در تاریخ بیست و نهم بهمن ماه را در این بسته مشاهده کنید.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه پیامک‌های ارسالی شما به سامانه ۱۰۰۰۱۹۱۵ در سایت باشگاه خبرنگاران جوان به نشانی www.yjc.ir منتشر می‌شود.

 

 

 


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ بیست و نهم بهمن ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 

9927...0916: سلام . چرا هیچ خبری از گرانی خودرو پخش نمی کنید . آیا واقعا اطلاع ندارید.

 

3479...0914: سلام ما رزمندگان بسیجی دفاع مقدس با حضور پای صندوق رای می رویم چرا باید فاقد بیمه درمانی و نیازمند باشیم دولت اجرا نکرد قانون مجلس برای رزمندگان نیازمند.

 

3032...0935: با سلام.ما22  نفر کارمند عوارضی آزادراه تهران ساوه هستیم فردا30 بهمن برای مطالبه حقوق  11ماه یعنی از اول سال جلوی وزارت راه و شهر سازی تجمع می کنیم.

 

8850...0935:  ۳۰سال کارمندی و حالا دوران بازنشستگی حقوق و عیدی و کسرقسط سه میلیونو دویست هزار تومان خالص گرفتم شما بگید با این پول چه بکنم؟ غصه ام میگیردبا این پول و گرانی چندین برابری چه جوری پیش ببرم؟

 

7323...0912: سلام عرض ادب.من و 270 نفر دیگر از پذیرفته شدگان ششمین آزمون استخدامی سازمان تعزیرات هستیم. متاسفانه یک سال که برگزاری می گذرد شروع بکار نکردیم. سایر سازمان ها همشون جذب کردند. حتی نتیجه هفتمین آزمون هم آمد.

 

4874...0935: سلام من ۵ ماه قبل یک دستگاه تیبا ۱ فروش فوری از سایپا خریداری کردم اما خبری از تحویل خودرو نیست هر جای هم فکرش بکنید ثبت شکایت کردم اما هیچ جوابی ندادن لطفا پیگیر این مشکل باشید.

 

0955...0911: سلام مجدد چون پیامک دومی هست که در مورد مسافرت با قطار برای برنامه شما میفرستم . در زمستان هوای داخل کوپه آنقدر گرم و در تابستان آنقدر سرد که صدای اعتراض همه را در می آورد و وقتی اعترتص می کنید پاسخ می دهند این سیستم های گرمایشی و سرمایشی سانترال هستند و هیچ کاری نمی شود کرد واقعا باعث تاسف که مهندسین راه آهن آنقدر توانمند نیستد که چنین مشکلی را حل کنند. کلا راه آهن فقط پول از مسافر میگیرد و خدمات آن در حد قابل قبولی نیست . بعضی از شرکت های خصوصی آنقدر فضای کوپه های آنها تنگ هست که نشستن دو مسافر روبروی هم عملا غیر ممکن می باشد مثل سفر با شرکت های خصوصی که مسیر تهران تبریز را پوشش می دهند.

 

0886...0918: سلام. در تاریخ 11\7\98 گفتید دولت گفته قبل از عید مستمری بگیرهای تامین اجتمایی رو همسان سازی می کنیم چیشد . 2 بقیه بازنشته ها از 800 تا 400 اضافه شده است. ما مستمری بگیرهای تامین اجتمایی چه قد قرار اضافه شود. فرزندان صداوسیما ما مشکل ما پیگیری کنید با تشکر اخه ما با این همه گرانی مستأجری اونم با این سن بالا با 500 هزار چطور زندگی کنیم به دادمون برسید.

 

1066...0918: سلام. تو رو به خدا به داد ما راننده های کامیون برسید قیمت ماشین خیلی زیاد شده کسیم نیست کنترل بکنه یا فکری بکنه.

 

6152...0938: سلام لطفا از وضعیت عدم پیگیری مشکلات کنتورنویسان منطقه ۱ آب و فاضلاب استان اصفهان گزارش تهیه کنید. مسئولان مربوطه اصلا پیگیر مطالبات دو ساله این کارگران نیستند و شرکت پیمانکار حقوق ایشان را زیر پا میگذارد.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Canada
حسن
۱۷:۳۲ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام تقاضاداریم رسیدگی کنیدحقوق رزمندگان افزایش شودرزمندگان نیازمندتشکرازحمایت شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۹ ۲۹ بهمن ۱۳۹۸
با سلام و تحیات. تعدادی بازنشسته هستیم که درمهرسال ۱۳۹۶ در اموزش و پرورش استان تهران شهرستان شهریار بازنشسته شده ایم. طبق قانون اضافه دریافت مالیات دریافتی شش ماه را باید به ما برگردانند . تا به امروز متاسفانه علیرغم پیگیری ها یمان متاسفانه راه به جایی نبرده و پاسخمان را مبنی بر پرداخت این پول نمی دهند.
این درحالی است که سایر استان ها این مبلغ را پرداخت نموده اند
آخرین اخبار