حجت الاسلام محمدحسنی:

پاسخ خطای احتمالی آمریکا جوابی دندان شکن‌ است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی گفت: آمریکا بداند اگر دست از پا خطا کند جوابی دندان شکن‌تر از جوابی که در عین الاسد به آنها دادیم را خواهیم داد.

سرخوردگی دشمن از جنگ سخت باعث آغاز جنگ روانی شدبه گزارش  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام والمسلمین عباس محمد حسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در چهارمین گردهمایی روحانیون ارتش جمهوری اسلامی ایران که به میزبانی نیروی هوایی ارتش برگزار شد؛ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی، شهید ابومهدی مهندس و دیگر شهدا و با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار کرد: برابر فتوای مقام معظم رهبری، شرکت در انتخابات برای افراد واجد شرایط یک وظیفه شرعی، اسلامی و الهی و واجب عینی است و اگر عدم شرکت در انتخابات موجب تضعیف نظام شود حرام است.

او افزود: وظیفه ماست که این فتوا را برای ملت متدینی که فتوای حضرت آقا را خط قرمز خود می‌دانند به‌طور فراگیر تبیین کنیم.

حجت الاسلام محمدحسنی با اشاره به پیدایش دو قطبی بین استکبار و اسلام گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی ایران، جهان به دو قطب اسلام و استکبار تقسیم می‌شود و این در حالی است که قبل از انقلاب اسلام دو بلوک شرق و غرب دین را تاریخ مصرف گذشته و افیون توده‌ها معرفی می‌کردند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به راه اندازی جنگ سخت و نیمه سخت توسط استکبار با هدف براندازی نظام اسلامی گفت: دشمن از جنگ سخت علیه نظام نتیجه‌ای نگرفت و سرخورده شد از این رو به جنگ نرم روی آورد.

او افزود: جنگ نرم به نوبه خود دارای راهبرد‌ها و تاکتیک‌های مخصوص به خود است که نفرت‌انگیزی نسبت به دین و جامعه دینی و عناصر حزب اللهی، کوچک نشان دادن کامیابی‌ها و بزرگ نمایی ناکامی‌ها، تردید آفرینی نسبت به آینده انقلاب و القای ناکارآمدی نظام از جمله آنهاست.

نماینده ولی فقیه در ارتش با اشاره به دلایل کارآمدی نظام بیان کرد: نظام ما یکی از کارآمدترین نظام‌ها در جهان است تا جایی که کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعجاب نخبگان جهانی را بر انگیخته است در اثبات این ادعا دلایلی وجود دارد که برخی را مرور می‌کنیم.

حجت الاسلام محمدحسنی تصریح کرد: یکی از دلایل کارآمدی نظام جمهوری اسلامی، تحقق شعار‌های اصلی انقلاب مانند استقلال آزادی جمهوری اسلامی و هم چنین شعار نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی است؛ به طوریکه ما امروز یکی از مستقل‌ترین و آزادترین کشور‌ها هستیم و مردم سالاری جایگزین خانواده سالاری پیش از انقلاب شده و رای مردم تعیین کننده است.

او با اشاره به دلایل دیگر برای کارآمدی نظام افزود: در انقلاب سه مرحله تخریب، تاسیس و تثبیت وجود دارد و ما مرحله اول را به خوبی انجام دادیم و جزء سریع‌ترین انقلاب‌هایی هستیم که به پیروزی رسیده است و هم چنین در مرحله تاسیس یک نظام اسلامی را جایگزین نظام فاسد قبلی کردیم و با تشکیل نهاد‌های گوناگون و برگزاری انتخابات، انقلاب را تثبیت کردیم و بحمدالله اکنون در مرحله تمدن سازی نوین اسلامی هستیم و تمام خشم آمریکا و جهان غرب هم از این موضوع سرچشمه می‌گیرد.

نماینده ولی فقیه در ارتش ادامه داد: اکثر انقلاب‌ها در سرزمین خود محدود می‌شوند، ولی انقلاب ما توانست در مقیاس منطقه‌ای و جهانی نقش آفرینی کند و امروز عمق راهبردی ما در حوزه فرهنگ و مدیریت منطقه‌ای و جهانی نقش آفرینی می‌کند و این به نوبه خود یکی از دلایل کارآمدی نظام است.

حجت الاسلام محمدحسنی با مقایسه کشور با زمان قبل از انقلاب خاطرنشان کرد: امروز ما در موضوعات و حیطه‌هایی مانند افزایش چشم‌گیر تعداد دانشگاه و دانشجو، افزایش چشمگیر استاد زن و دانشجوی دختر، توانمندسازی بخش روستایی و تجهیز شدن روستا‌ها به برق و آب و گاز، حوزه پزشکی و بی نیازی از پزشک خارجی، سطح امید به زندگی، خودکفایی در حوزه صنعت دفاعی، رتبه اول شتاب علمی در جهان، ساخت انواع موشک و زیردریایی و. نسبت به قبل از انقلاب پیشرفت چشم گیر و قابل توجهی داشته ایم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: کشور عزیز ما امن‌ترین کشور در ناامن‌ترین منطقه جهان است و امروز آمریکا بداند که تمام پایگاه هایش در تیررس ما قرار دارد و اگر دست از پا خطا کند جوابی دندان شکن‌تر از جوابی که در عین الاسد به آنها دادیم را خواهیم داد و ان شالله به یاری خداوند روز به روز قوی‌تر هم خواهیم شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار