منتشرکنندگان نامه جعلی منسوب به وزیر کشور تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرند

روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت کشور با تکذیب نامه منسوب به وزیر کشور که خطاب به وزیر بهداشت جعل شده است بر پیگرد قانونی عاملان انتشار این نامه جعلی و بازنشرکنندگان آن تأکید کرد.

منتشرکنندگان نامه جعلی منسوب به وزیر کشور تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرندبه گزارش  حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت کشور با تکذیب نامه منسوب به عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور که خطاب به نمکی وزیر بهداشت نوشته شده است بر پیگرد قانونی عاملان انتشار این نامه و بازنشرکنندگان آن تأکید کرد.

در اطلاعیه روابط عمومی وزارت کشور آمده است: در شرایطی که مردم و جریان های مختلف سیاسی کشور بر آرامش و ثبات و پیشبرد منافع عمومی تاکید می کنند، از همه فعالان رسانه ای و علاقه‌مندان به فضای مجازی انتظار می رود، مسئولانه در نشر و بازنشر مطالب و اخبار گوناگون، از صحت و اتقان مطالب اطمینان حاصل کنند.

بدیهی است برخورد های قانونی لازم، با عوامل انتشار و بازنشر اطلاعات خلاف واقع به‌خصوص مطالب جعلی و برهم زننده آرامش عمومی، از سوی مراجع قانونی از جمله دستگاه قضایی صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/ 

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار