مازندران میزبان ۲ کنگره ملی و بین‌المللی

بیست و یکمین کنگره سالیانه ملی و هفتمین کنگره بین‌المللی پژوهشی دانشجویان علوم پزشکی در بابل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  قدیمی معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی بابل از برگزاری بیست و یکمین کنگره سالیانه ملی و هفتمین کنگره بین‌المللی پژوهشی دانشجویان علوم پزشکی در مرداد سال آینده در بابل خبر داد.

او گفت: امانلو، دبیر کمیته کشوری کمیته تحقیقات دانشجویی وزارت بهداشت و هیات همراه پس از بازدید از امکانات و ظرفیت‌های دانشگاه علوم پزشکی بابل این دانشگاه را به عنوان میزبان بیست و یکمین کنگره سالیانه ملی و هفتمین کنگره بین‌المللی پژوهشی دانشجویان علوم پزشکی کشور انتخاب کردند که در تاریخ ۲۱ تا ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ در بابل برگزار می‌شود.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی بابل با اشاره به اینکه سلامت سالمندان موضوع ویژه این همایش است، افزود: علوم دارویی، پزشکی ایرانی، پرستاری و مامایی، خون‌شناسی و سرطان، بـیـمـاری‌هـای غیرواگیر، علوم اعصاب و بهداشت روان، فناوری و نوآوری‌های علوم‌پزشکی، بیمـاری‌هـای واگـیـر و اخـتـلال ایـمـنـی، آسیب‌شناسی، ژنتیک و سلول‌های بنیادی از محور‌های فرعی این کنگره هستند.

او با اشاره به اینکه مهلت ارسال مقالات تا تاریخ ۳۱ اردیبهشت ۹۹ است، افزود: در این همایش، دانشجویان بیش از ۶۰ دانشگاه علوم پزشکی کشور و نیز دانشجویان کشور‌های همسایه به ارایه دستاورد‌های تحقیقاتی خود خواهند پرداخت.

انتهای پیام/ س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.