استقلال در فیفا محکوم می‌شود!

باشگاه استقلال احتمالا با شکایت باشگاه پاختاکور پرونده جدیدی را در فیفا داشته باشد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  باشگاه پاختاکور در نامه‌هایی به باشگاه استقلال خواستار پرداخت پول حق انتقال ایسما گونکالوس به استقلال شده است و این در حالی است که آبی پوشان هنوز موفق نشدند پول این باشگاه را پرداخت کنند.

باشگاه ازبکستانی با ارسال نامه ای چندی پیش به باشگاه استقلال خواستار پرداخت ۱۲۵ هزار دلار حق انتقال ایسما شده و حتی این باشگاه  تهدید کرده که در صورت پرداخت نشدن  این رقم از استقلال به فیفا شکایت خواهد کرد.

این بازیکن در حالی از استقلال جدا شده که گویا فسخ قرارداد و توافق تنها با خود بازیکن صورت گرفته و هنوز مطالبات باشگاه ازبکستانی پرداخت نشده است و همین موضوع در صورتی که اثبات شود و فیفا علیه استقلال رای صادر کند می تواند دردسر جدیدی برای آبی پوشان محسوب شود.

البته استقلال در آینده احتمالا با شکایت برخی مربیان و بازیکنان دیگر هم روبرو خواهد شد که وجود چنین برنامه هایی در فیفا می تواند برای استقلال دردسر ایجاد کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۱۴:۴۴ ۳۰ بهمن ۱۳۹۸
در هردو بازی آسیایی داور به ضرر استقلال بود و تیمهای ایرانی همه جوره درآسیا مورد بی عدالتی قرار گرفتند باید مسعولان ورزش و فدراسیون حرکت واقدام جدی صورت دهند
United States of America
رامین
۱۳:۳۸ ۳۰ بهمن ۱۳۹۸
البته استقلال در آینده احتمالا با شکایت برخی مربیان و بازیکنان دیگر هم روبرو خواهد شد

اولا هنوز نشده
دوما چرا برای تیم حاشیه سازی میکنید
به تیم خودتون برسید چکار به تیم ما دارید
آخرین اخبار