فقر و تنگدستی نامزد رونالدو پیش از آشنایی با CR7

جورجینا رودریگز پیش از آشنایی با کریستیانو رونالدو برای درآمد روزانه خود دچار مشکل شده بود.

فقر و تنگدستی نامزد رونالدو پیش از آشنایی با همسربه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از نشریه انگلیسی سان، جورجینا رودریگز نامزد آرژانتینی ۲۵ ساله کریستیانو رونالدو فوق ستاره دنیای فوتبال پیش از آشنایی با این بازیکن، روزگار سختی را می‌گذراند.

پدر جورجینا فوتبالیست آماتور آرژانتینی بود و مادر او هم یک زن خانه دار اسپانیایی که هر دو توانایی مالی برطرف کردن نیاز‌های جورجینا را در کودکی نداشتند. جورجینا از کودکی استعداد خوبی در رقص باله داشت، اما به دلیل مشکلات مالی نتوانست آن را ادامه دهد. مشکلات مالی خانواده رودریگز به قدری زیاد بود که جورجینا به عنوان یک خدمتکار روز مزد در یک آپارتمان کار می‌کرد.

بعد از اینکه جورجینا زبان اسپانیایی خود را تقویت کرد به مادرید رفت تا در یک مغازه خرده فروشی لباس کار کند. جورجینا در نهایت برای برند مشهور گوچی به عنوان فروشنده کار کرد و در نهایت در همین مغازه با کریستیانو رونالدو نامزد خود آشنا شد. حالا جورجینا با کمک رونالدو اوضاع مالی بسیار خوبی دارد و برای تولد این فوق ستاره یک ماشین لاکچری تهیه کرده است که به معنی پایان روز‌های سخت زندگی مجردی رودریگز خواهد بود.


بیشتر بخوانید: هدیه یک میلیون یورویی رونالدو به نامزدش + عکس


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.