شعبانی بهار: شرکت در انتخابات وظیفه ملی تمام ایرانیان است

رئیس فدراسیون تیر و کمان گفت: شرکت در انتخابات وظیفه ملی تمام ایرانیان است و باید با انتخاب افراد متخصص، متعهد و آگاه بهترین مجلس را تشکیل دهیم.

غلامرضا شعبانی بهار رئیس فدراسیون تیر و کمان کشورمان در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پیش رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و تاثیر آن روی وضعیت کشور، مردم و ورزش اظهار داشت: شرکت در انتخابات وظیفه ملی تمام ایرانیان است و ما باید در این انتخابات شرکت کنیم تا در سرنوشت خودمان و کشورمان سهیم باشیم. قطعا انتخاب نمایندگان آگاه و متخصص می‌تواند خیلی کارساز باشد، به ویژه اگر یک نماینده مجلس اطلاعات ورزشی داشته باشد و بر مسائل و چالش‌های این حوزه آگاه باشد، حضور او در مجلس برای ورزش کشور یک سرمایه بزرگ خواهد بود.

شعبانی بهار افزود: نمایندگانی که بر مسائل اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی اشراف دارند، اگر از خانواده ورزش باشند و یا بر موضوعات ورزشی کشور آگاهی داشته باشند، می‌توانند طرح‌ها و برنامه‌های مفیدی برای ورزش کشور تعریف کنند و به کمک ورزش حرفه‌ای و همگانی بیایند.


بیشتر بخوانید:  باید به انتخابات احترام بگذاریم و مشارکت حداکثری داشته باشیم


او در ادامه گفت: باید از اکنون شروع کنیم و بهترین‌ها را برای مجلس انتخاب کنیم. مسلما رای نمایندگان مجلس تاثیرگذار است و نقش زیادی در سرنوشت کشور دارد؛ بنابراین ما به عنوان مسئولان فدراسیون به همراه ورزشکاران و روسای هیئت‌های استانی در انتخابات شرکت خواهیم کرد و این کار را وظیفه خودمان می‌دانیم. امیدوارم با انتخاب افراد متخصص، متعهد، کارآمد و آگاه مجلس خوبی تشکیل دهیم و از حضور این افراد در تمام حوزه‌ها و زمینه ها، به ویژه ورزش کمک بگیریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.