مهم‌ترین حوادث امروز چهارجشنبه ۳۰ بهمن ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ، سرهنگ محمود میرحسینی گفت: در تداوم امر مبارزه با قاچاق سوخت، کارآگاهان اداره مبارزه با کالای قاچاق و ارز مستقر در محور تهران_یزد یک دستگاه تریلر نفتکش مظنون به حمل سوخت قاچاق را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از خودرو مذکور که از استان البرز به مقصد یزد در حرکت بود، ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان یزد با اشاره به دستگیری یک متهم و معرفی آن به مراجع قضائی از شهروندان خواست: هرگونه موارد مشکوک در خصوص سوخت قاچاق را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف بیش از ۱۰ تن چوب قاچاق از یک دستگاه کامیون در یزد

سرهنگ محمد رضا حناساب رئیس پلیس آگاهی استان یزد،گفت: ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور یزد ـ نائین به یک دستگاه کامیون حامل چوب مشکوک شدند.

او افزود: ماموران پس از بررسی مدارک خودرو که از سیرجان به مقصد شمال کشور بارگیری شده بود مقدار ۱۰ هزار و ۵۰۰ چوب درخت اوکالیپتوس قاچاق و فاقد هرگونه مجوز حمل را کشف کردند.

سرهنگ حناساب با اشاره به اینکه ارزش ریالی محموله کشف شده ۴۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: راننده متخلف با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

دستگیری ۵ سارق سابقه دار در یزد

سرهنگ محمد رضا حناساب رئیس پلیس آگاهی استان یزد گفت: ماموران پلیس آگاهی طی گشت زنی هدفمند موفق شدند ۵ سارق سابقه دار را در زمینه سرقت محتویات و قطعات خودرو، اماکن خصوص وعمومی، کابل برق وهمچنین سرقت منزل دستگیر کنند.

او افزود: متهمان به پلیس آگاهی استان انتقال که در تحقیقات فنی و پلیس به عمل آمده به ۱۵ فقره انواع سرقت اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان یزد ادامه داد: متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضا شدند.

کشف ۶۰ کیلو تریاک در یزد

سرهنگ علی افخمی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزدگفت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی هنگام کنترل خودرو‌های عبوری، به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را برای بازرسی به پارکینگ هدایت کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو که از کرمان عازم رشت بود ۶۰ کیلو تریاک کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد با بیان اینکه در این خصوص یک قاچاقچی دستگیر شد، افزود: متهم به دادسرا معرفی و با دستور مقام قضائی روانه زندان شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار