بروزرسانی غیر منتظره و فوق‌العاده ویچر ۳

شرکت CD Projekt Red با انتشار بروزرسانی جدید خود کاربران نینتندو سوئیچ را شگفت‌زده کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدت‌ها پیش در مراسم Gamescom مدیرعامل شرکت سی‌دی پراجکت رد اعلام کرد: " شرکت ما برای ساخت این عنوان بسیار تلاش کرده است و تمام سعی خود را روی بهبود بخشیدن و مناسب سازی عنوان مذکور برای اجرا در کنسول سوییچ کرده است. در بهینه سازی این بازی برای اجرا در کنسول سوییچ سعی شده است که بازی به طور کامل مناسب سازی شود و گیمر تمامی اتفاقاتی را که در کنسول‌های دیگر تجربه کرده است را بتواند در این دستگاه نیز تجربه کند ". حال پس از انتشار این بازی برای نینتندو و گذشت چند ماه شرکت با انتشار یک بروزرسانی جدید همه را متعجب کرد.

سورپرایزی برای کاربران نینتندو سوئیچ

کسانی گه عنوان Witcher 3: Wild Hunt را بر روی نینتندو سوئیچ خریداری کرده بودند امروز با یک سورپرایز بسیار ویژه مواجه شدند. این بروزرسانی که پیش‌تر از آن سخنی گفته نشده بود شامل بسیاری از ترفند‌های جدید زندگی در بازی و همچنین ارتقای بصری می‌شود. یکی از جذاب‌ترین قسمت‌های این بروزرسانی قابلیت Cross Save است که از این طریق کاربران می‌توانند مراحل طی کرده در رایانه شخصی را با دستگاه نینتندو سوئیچ خود هماهنگ کنند. یکی از خبرگزاری‌های خارجی پس از انتشار این بروزرسانی سعی کرده است تا با دسترسی به شرکت CD Projekt زمان انتشار قابلیت‌های جدید بر روی دیگر دستگاه‌ها را نیز جویا شود.

بروزرسانی غیر منتظره و فوق‌العاده ویچر ۳

سخنگوی شرکت مذکور در جواب به سوالات این خبرنگار اعلام کرده است که آن‌ها تنها این قابلیت را با هدف امکان‌پذیری بر روی نینتندو سیوئیچ در دسترس قرار داده‌اند و هیچ هدفی برای انتشار آن بر روی دیگر دستگاه‌ها در ذهنشان ندارند. وی همچنین گفت: "ما این قابلیت را انحصارا برای دستگاه نینتندو سوئیچ طراحی کردیم و این امر با همکاری شرکت Saber Interactive امکان‌پذیر شد. این شرکت تیمی بود که به صورت خیلی نزدیک به ما کمک کرد تا پورت سوئیچ را فعال کنیم" او در ادامه افزود " هیچ برنامه‌ای برای انجام این عمل بر روی کنسول‌ها، در حال حاضر، وجود ندارد ".
این اقدام شرکت CD Projekt از نگاه بسیاری از منتقدین عجیب به نظر آمده و خیلی از آن‌ها معتقدند که این عنوان در آینده نزدیک بر روی دیگر کنسول‌ها هم از Cross Save بهره خواهد برد.


بیشتر بخوانید: تاریخ رسمی عرضه بسته الحاقی جدید بازی Fallout 76 اعلام شد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار