فرماندار بجستان گفت: ۲۲ هزار و ۶۴۷ نفر واجد شرایط اخذ رأی در شهرستان بجستان هستند.

٢٢ هزار نفر واجد شرایط اخذ رای در شهرستان بجستان هستندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسین ابراهیمی کردیانی فرماندار بجستان با اعلام آمادگی کامل شهرستان برای برگزاری انتخابات،گفت: فضای انتخاباتی سالم و به‌دور از هرگونه حاشیه در این شهرستان حاکم است که به همین منظور سعی شده نامزد‌های انتخابات و هواداران آنان در فضای عادلانه به تبلیغات بپردازند.

او از نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی و هواداران آنان خواست در مدت باقی‌مانده تبلیغات با رعایت اخلاق اسلامی از تهمت و افترا علیه یکدیگر بپرهیزند.
 
فرماندار بجستان گفت: تاکنون مشکلی از این نظر در بجستان مشاهده نشده و حفظ فضای همدلی موجود نیازمند تعامل بخش‌های مختلف است و باید از همه ظرفیت‌ها برای انسجام و وحدت بین آحاد مردم و مشارکت گسترده در انتخابات بهره گرفت.
 
 ابراهیمی کردیانی ادامه داد: موردی از تخلفات انتخاباتی در بجستان گزارش نشده و دستگاه قضایی و مسئولان و دست‌اندرکاران ذیربط نیز با رصد و نظارت دقیق برای پیشگیری از جرائم و تخلفات تلاش می‌کنند.
 
فرماندار بجستان از آحاد مردم خواست با عمل به منویات رهبر معظم انقلاب در تداوم حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن، با شرکت باشکوه در انتخابات به وظیفه دینی و انقلابی و انسانی خود در تعیین حق سرنوشتشان عمل کنند و برگ زرینی در تاریخ افتخارات انقلاب و تاریخ منطقه به ثبت برسانند.

او تصریح کرد: از مجموع ۲۲ هزار و ۶۴۷ نفر واجد شرایط اخذ رأی در بجستان یک هزار نفر رأی اولی هستند و یک هزار و ۳۰۰ نفر اعم از هیئت‌های اجرایی، نظارت، بازرسان و محافظان صندوق دست‌اندرکار برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در این شهرستان هستند.

ابراهیمی کردیانی افزود: ۳۷ شعبه ثابت و سیار اخذ رأی برای برگزاری انتخابات دوم اسفندماه در بجستان در نظر گرفته‌شده که ۲۷ شعبه آن در بخش مرکزی و ۱۰ شعبه مربوط به بخش یونسی است.
 
حوزه انتخابیه گناباد و بجستان دارای یک نماینده در مجلس شورای اسلامی است.
 
انتهای پیام// ز.م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.