مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی طی پیامی از جامعه فرهنگی و هنری استان خواست در یازدهمین دوره انتخابات مجلس حضوری پرشور داشته باشند.

دعوت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از جامعه هنری برای حضور در انتخاباتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مبتنی بر اندیشه و تعالیم دین مبین اسلام و برآمده از آرای مردم و شهروندان است که این پشتوانه مردمی، زمینه‌ساز تحقق عینی دستورات و اندیشه‌های اسلامی خواهد بود.

 تاریخ ایران نشان می‌دهد هر جا حضور و نقش‌آفرینی مردم پررنگ و جدی بوده زمینه توسعه همه‌جانبه کشور فراهم آمده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: از مهم‌ترین مولفه‌های انقلاب اسلامی به عنوان انقلاب فرهنگی، نقش و جایگاه مردم در تصمیم‌سازی‌ها و تصمیم‌گیری‌های خرد و کلان است.

 برگزاری انتخابات پرشور در طول چهل سال گذشته نشان از اعتماد عمومی مردم به نظام بوده است که این امر محور اصلی قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران به حساب می‌آید.
 
مردم‌سالاری مبتنی بر آرای دینی الگویی برتر و آزمون شده با نتایج موفق در میان تمام نظام‌های سیاسی جهان است و تلاش نظام‌های رسانه‌ای جهان برای تضعیف مشارکت مردم در انتخابات، نشان از اهمیت ویژه حضور مردم در شرایط حاضر دارد.

 در چنین شرایطی تلاش در جهت خنثی کردن سم‌پاشی‌های بیگانگان و معاندان، وظیفه‌ای سیاسی و اجتماعی است که بر عهده گروه‌های مرجع فکری و اجتماعی است. یکی از گروه‌های مرجع تأثیرگذار و مورد وفاق آحاد جامعه ایرانی هنرمندان و اهالی فرهنگ هستند.

 تلاش در جهت افزایش شور و نشاط سیاسی لازم و دادن انگیزه و امید به مردم در جهت حضور فعال در فرایند مهم انتخابات و همچنین آشنا کردن مردم با شاخص‌های اصلی و مهم برای تحقق انتخاب درست که از سوی مقام معظم رهبری تبیین شده است، از وظایف هنرمندان فرهیخته خراسان رضوی است.

در شرایط کنونی به‌ویژه پس از شهادت سردار رشید اسلام سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، شرایطی ویژه برای وحدت‌آفرینی فراهم آمده است، برگزاری پرشور یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی فرصتی بی‌بدیل برای نشان دادن اتحاد و انسجام نظام اسلامی است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در این پیام از همه اصحاب فرهنگ و هنر دعوت کرد، ضمن حضور پرشور در انتخابات وظیفه مهم خویش را در زمینه تقویت وحدت ایفا نمایند.
 
انتهای پیام//ف.ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.