مهمترین اخبار نیروی انتظامی

فرمانده انتظامی استان از دستگیری یک سارق حرفه‌ای در شهر کرمانشاه و کشف ۲۸ فقره سرقت خبر داد.

به  گزارش حبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان گفت : پس از وقوع چند فقره سرقت در محلات جنوبی شهر، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او گفت : در همین راستا ماموران کلانتری ۱۵ شریعتی با انجام تحقیقات گسترده موفق به شناسایی مخفیگاه سارق حرفه‌ای شدند و با کسب مجوز قضائی موفق به دستگیری وی شدند.

فرمانده انتظامی استان گفت: متهم دستگیر شده در بازجویی‌ها به ارتکاب ۲۸ فقره سرقت شامل ۲۶ فقره سیم برق، یک فقره منزل و یک فقره قطعات خودرو اعتراف کرد.

او از معرفی سارق دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد

کشف ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در کرمانشاه

 فرمانده انتظامی استان از کشف تعداد زیادی پوشاک، لوازم آرایشی و لوازم برقی قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال در شهر کرمانشاه خبر داد.

علی اکبر جاویدان افزود: ماموران انتظامی کرمانشاه حین گشت زنی در سطح شهر به دو دستگاه پژو ۴۰۵ و پژو پارس که با سرعت زیادی در حال حرکت به سمت خارج شهر بودند، مشکوک شدند.

او افزود: ماموران نیز پس از بی توجهی رانندگان این ۲ خودرو به فرمان ایست به تعقیب آن‌ها پرداخته و پس از طی مسافتی موفق به توقیف آن‌ها شدند.

 جاویدان افزود: در بازرسی از پژو ۴۰۵ یک هزار و ۵۶۰ دست پوشاک زنانه و ۴۱۰ عدد انواع لوازم آرایشی و بهداشتی و در بازرسی از خودرو پژو پارس نیز ۱۱۵ عدد لوازم برقی مانند ماشین ریش تراش و اتو موی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ارزش محموله‌های قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان حدود ۲ میلیارد ریال عنوان کرد.

او از دستگیری ۳ قاچاقچی در این زمینه و معرفی آن‌ها به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.

 جاویدان در پایان با اشاره به رشد ۳۴ درصدی کشفیات قاچاق در ۱۱ ماه سپری شده از سال نسبت به مدت مشابه سال قبل، گفت: برخورد با پدیده قاچاق و افراد قاچاقچی از مهمترین اولویت‌های پلیس کرمانشاه است .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار