مردم باید به شدت مراقبت‌های بهداشتی را انجام دهند

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه هیچ موردی از بیماری کرونا در استان مشاهده نشده، گفت : با این وجود مردم باید به شدت مراقبت‌های بهداشتی را انجام دهند.

به  گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،مرادی رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : با توجه به اینکه ویروس کرونا منجر به مرگ دو نفر در قم شده از این رو امکان سرایت این ویروس به سایر نقاط کشور نیز وجود دارد.

او گفت : برای پیشگیری مردم حتی الامکان از سفر به استان‌هایی که از طرف وزارت بهداشت به عنوان مراکز درگیر یاد می‌شود، باید خودداری کنند و از ورود به مکان‌های شلوغ، دست دادن و روبوسی پرهیز کرده و دست‌ها را در فواصل زمانی کوتاه شست و شو دهند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: افراد مسن و آن‌هایی که نقص ایمنی دارند، کودکان، بیماران دیابتی، افرادی که ناراحتی قلبی و کلیوی دارند و همچنین افراد دیالیزی بیشتر در معرض ابتلا به این بیماری قرار دارند به همین دلیل باید بیشتر مراقب باشند.

مرادی از تمهیدات در نظر گرفته شده در استان برای مقابله با این ویروس خبر داد و گفت: در مراکز درمانی کرمانشاه بخش‌هایی در نظر گرفته شده تا اگر موردی مشاهده شد، انجا بستری شوند و مراقبت‌های جدی نیز در مرزها، فرودگاه و افرادی که به هر نحوی با چینی‌ها ارتباط داشته اند، در جریان است.

او گفت: افرادی که دارای بیماری تنفسی هستند از ورود به جمع حتما خود داری کنند.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار