مردم کاندیدای اصلح را انتخاب کنند

نماینده ولی فقیه در استان کرمان از مردم خواست :با حضور پر شور در پای صندوق های رأی و انتخاب کاندیدای اصلح زمینه شکل گیری مجلسی قوی و با اقتدار را فراهم کنند.

مردم کاندیدای اصلح را انتخاب کنندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان حجت الاسلام و المسلمین"حسن علیدادی سلیمانی" نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان امروز جمعه دوم اسفندماه در آغاز رای گیری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در محل گلزار شهدای کرمان گفت: مردم نسبت به سرنوشت خود حساس هستند و می‌دانند مجلس یکی از ارکان نظام و موثر در سرنوشت کشور است.

علیدادی سلیمانی با تاکید بر اینکه مردم ما حضور خود در انتخابات را عبادی سیاسی می‌دانند و همیشه در صحنه‌ها حضور داشته اند تصریح کرد: مردم از ساعتی قبل از آغاز رای گیری در صف منتظر هستند تا در نخستین لحظات حصور داشته و رای بدهند که نشان از شناخت حساسیت این انتخابات توسط این ملت است.

امام جمعه کرمان درباره حضور امروز مردم ایران در انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز بیان کرد: امروز نیز مثل همه صحنه‌های دیگر، انتخاباتی پرشور و گسترده خواهیم داشت و حضور معنادار و پررنگ مردم را باید به فال نیک بگیریم.

او با بیان اینکه امیدواریم خداوند قلب ما را به سمت انتخاب اصلح هدایت کند اظهار کرد: باید انتخاب اصلح به معنای واقعی کلمه را داشته باشیم، زیرا در گام دوم انقلاب و بعد از شهادت سپهبد شهید سلیمانی وظیفه و مسئولیت ما سخت‌تر و سنگین‌تر شده است و امیدواریم با آرای ماخوذه بالا، شاهد مجلس باشیم.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار