صیانت از رای مردم از مهمترین وظایف ستاد انتخابات است

فرماندار کرمان گفت: رعایت حق الناس برای صیانت از رای مردم را یکی از مهمترین وظیفه ستاد انتخابات در شهرستان دانست و گفت: اصل قانونمداری و بی‌طرفی و امانتداری را دنبال می‌کنیم.

صیانت از رای مردم از مهمترین وظایف ستاد انتخابات استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان علی بابایی، فرماندار کرمان امروز دوم اسفندماه در جمع خبرنگاران در ستاد انتخابات حوزه انتخابیه کرمان و راور گفت: فرآیند انتخابات براساس زمان‌بندی تعیین شده از سوی وزارت کشور، در حوزه انتخابیه کرمان و راور انجام شده و بخش نهایی آن امروز است.

او از وجود ۴۳۲ شعبه اخذ رای در سطح شهرستان کرمان خبر داد و افزود: امسال تعداد شعب اخذ رای نسبت به سنوات گذشته ۸ و نیم درصد افزایش یافته است و توزیع شعب نیز متناسب با جمعیت شهرستان تعیین شده ضمن آنکه در برخی مناطق از جمله منطقه ساختمان‌های مسکن مهر، شعب جدیدی اضافه شده است.

فرماندار شهرستان کرمان با بیان اینکه در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۰ هزار نفر در قالب نیرو‌های انتظامی، ادارات و ارگان‌ها، نیرو‌های بازرسی و نظارتی و ... ایفای نقش می‌کنند، تصریح کرد: از روز گذشته از شعب اخذ رای در سطح شهرستان کرمان بازدید‌های داشتیم تا از لحاظ آراستگی و شبکه‌های ارتباطی بررسی شدند و همچنین به عوامل اجرایی در شعب نیز آموزش‌های لازم داده شده است.

او ادامه داد: اقلام انتخاباتی شعب شهر کرمان از دیشب (پنجشنبه) آماده و از ساعت ۹ شب تعرفه‌ها در داخل صندوق‌ها گذاشته شد و دستگاه‌های احراز هویت به روز رسانی شدند ضمن آنکه از ساعت ۴ صبح امروز توزیع اقلام آغاز شد.

او از رقابت ۳۱ نفر در حوزه انتخابیه کرمان و راور برای ۲ کرسی مجلس خبر داد و ادامه داد: ۵۱۱ هزار و ۳۸۹ نفر در شهرستان کرمان واجد شرایط رای دادن هستند که حدود ۲۵۸ هزار نفر آن‌ها مرد و حدود ۲۵۳ هزار نفر آن‌ها زن هستند.

بابایی رعایت حق الناس برای صیانت از رای مردم را یکی از مهمترین وظیفه ستاد انتخابات در شهرستان دانست و بیان کرد: اصل قانونمداری و بی‌طرفی و امانتداری را دنبال می‌کنیم.

او کرمان را پایتخت مقاومت ایران اعلام کرد و افزود: برای انتخابات امسال ابتکار عملی در گلزار شهدای کرمان به عنوان پایتخت مقاومت مقاومت ایران انجام دادیم و دو شعبه اخذ رای در محل گلزار شهدا مستقر کردیم تا تجدید میثاقی بین مردم و نظام جمهوری اسلامی با آرمان‌های شهیدان به ویژه سردار جبهه مقاومت، شهید سلیمانی، ایجاد شود و مردم با حضور گسترده در پای صندوق‌های رای این پیام که حافظ خون شهدا را به جهان مخابره کنند.

او عنوان کرد: حضور جوانان و سالمندان در این انتخابات نشان از پایبندی مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند و امیدواریم تا پایان انتخابات شاهد مشارکت خوب مردم شهرستان کرمان باشیم و منتخبین خوبی را راهی مجلس کنند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار