مدیرکل ثبت احوال خوزستان:

تحویل شناسنامه در ادارات ثبت احوال خوزستان ادامه دارد

مدیرکل ثبت احوال خوزستان از فعالیت و خدمت رسانی ادارات ۳۲ گانه ثبت احوال استان تا ساعت ۲۰ امشب برای تحویل شناسنامه خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مجتبی فاطمی مدیرکل ثبت احوال خوزستان گفت: ادارات ۳۲گانه ثبت احوال استان آمادگی دارند تا ساعت ۲۰ امشب برای تحویل شناسنامه‌های شهروندانی که تا پایان بهمن درخواست تعویض و یا المثنی داده بودند، خدمات‌رسانی کنند.

او افزود: شهروندانی که شناسنامه آن‌ها مفقود و یا دچار فرسودگی شده، در صورتی که تا تاریخ ۳۰ بهمن ماه درخواست صدور شناسنامه جدید داده‌اند می‌توانند با مراجعه به ادارات ثبت احوال در شهرستان‌ها و بخش‌های استان نسبت به دریافت شناسنامه خود اقدام کنند.

فاطمی بیان داشت: تقاضا‌های مربوط به بعد از این تاریخ مشمول صدور شناسنامه فوری نمی‌شود.

مدیرکل ثبت احوال استان خوزستان با بیان اینکه پیش از این صدور شناسنامه‌های جدید ویژه شهروندان از طریق رسانه‌ها به صورت سراسری اطلاع‌رسانی شده بود، تصریح کرد: شهروندان می‌توانند با داشتن شناسنامه و کد ملی خود به شعب اخذ رای مراجعه کنند و صرفا داشتن کارت ملی الزامی نیست.

فرایند رای گیری این دوره از انتخابات مجلس در استان از ساعت هشت صبح امروز جمعه در ۱۸ حوزه انتخابیه اصلی و ۱۴ حوزه انتخابیه فرعی آغاز شده است.

۳۱۰ نفر نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در خوزستان هستند.

۳ هزار و ۱۴۱ شعبه اخذ رای در خوزستان پیش بینی شده که از این تعداد ۲ هزار و ۲۵۱ شعبه ثابت و ۸۹۰ شعبه به صورت شعب سیار هستند.

تعداد واجدان شرایط رای دادن در خوزستان ۳ میلیون و ۵۶۲ هزار و ۲۳۸ نفر است که از این تعداد یک میلیون و ۷۸۹ هزار و ۸۵۵ نفر مرد و یک میلیون و ۷۷۲ هزار و ۳۸۳ نفر زن هستند.

خوزستان ۱۸کرسی نمایندگی مجلس رادراختیار دارد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سیدعباس جعادله زارع
۱۴:۰۱ ۲۴ خرداد ۱۳۹۹
کارت ملی هوشمند