راه اندازی اولین باشگاه مقاله خوانی در استان کرمانشاه

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه گفت: نخستین نشست باشگاه مقاله خوانی استان با محوریت کتابخانه های عمومی و بحران های طبیعی راهکارهای کاهش آسیب پذیری بحران در استان کرمانشاه برگزار شد.

معصومه حسنی خونسار، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه  در گفت و گو با خبرنگارگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، گفت: در اولین باشگاه مقاله خوانی در کرمانشاه راهکارهای کاهش آسیب پذیری بحران و کاربرد مدیریت بحران در کتابخانه بررسی می گردد.

او با اشاره به بررسی مقاله « فنون و روش‌های مدیریت بحران برای کتابخانه ها و مراکز اطلاع‌رسانی: یک چارچوب در روز چهارم اسفند ماه گفت: با توجه به زلزله اخیری که در استان کرمانشاه باعث آسیب عمده به ۶ کتابخانه عمومی در این استان شد، نخستین نشست باشگاه مقاله خوانی این استان با محوریت کتابخانه های عمومی و بحران های طبیعی به بحث و تبادل نظر در این خصوص، شناخت روش ها و فنون مناسب مدیریت بحران، راهکارهای کاهش آسیب پذیری بحران و کاربرد مدیریت بحران در کتابخانه و مرکز اطلاع‌رسانی راه اندازی شده است.

او بیان کرد: در این نشست که در راستای همایش ملی کارکردهای کتابخانه های عمومی برگزار می شود، مقاله « فنون و روش‌های مدیریت بحران برای کتابخانه ها و مراکز اطلاع‌رسانی: یک چارچوب» توسط شیوا یاری، دانشجوی دکتری علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه تهران و کارشناس مسئول بودجه و منابع درآمدی کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه ارائه می شود.

حسنی خونسار گفت: همچنین اساتید و متخصصان علم اطلاعات و دانش شناسی از دانشگاه رازی، اداره کل مدیریت بحران استان و هلال احمر، کتابداران کتابخانه های عمومی و کارشناسان ستاد اداره کل کتابخانه های عمومی نیز در این نشست به ارائه تجربیان و نظرات خویش خواهند پرداخت.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار