برپایی غرفه کودک، کتاب و نقاشی در مسیر راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن

اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی کرمانشاه به برپایی غرفه‌ای برای فعالیت نقاشی و رنگ‌آمیزی، برگزاری مسابقه دل‌نوشته‌های کودکان برای سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و معرفی کتابخانه‌ها در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن اقدام کرد.

نقاشی کودکان به  گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه روز سه شنبه با حضور در غرفه کودک و نقاشی این اداره کل گفت: کارکنان و کتابداران اداره کل کتابخانه های عمومی همپای مردم ایران در این امر مهم شرکت کردند، تا چهل و یک سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را با هم جشن بگیریم.

معصومه حسنی خونسار با اشاره به برپایی غرفه کودک، کتاب و نقاشی در مسیر راهپیمایی گفت: این غرفه با تلاش کارکنان ستاد، کتابداران بخش کودک برخی از کتابخانه های عمومی شهر کرمانشاه و پایگاه بسیج اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه، با هدف ترغیب کودکان به شرکت در این جشن انقلابی و داشتن خاطره ای خوش از این روز برپا شد.

او استقبال کودکان از این غرفه را چشمگیر دانست و گفت: با تلاش همکاران و کتابداران اداره کل کتابخانه های عمومی استان، توانستیم نقش کوچکی در برگزاری پرشور راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه داشته باشیم.

مدیرکل کتابخانه های عمومی ضمن تشکر از تمامی همکاران ستادی و کتابداران گفت: در این غرفه ضمن معرفی خدمات کتابخانه های عمومی، فعالیت نقاشی و رنگ آمیزی کودکان، برگزاری مسابقه دل نوشته های کودکان برای سردار سرافراز اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی، اطلاع رسانی فعالیت های کتابخانه های عمومی انجام شد و در پایان به کودکان هدایای فرهنگی اهدا شد.

حسنی خونسار بیان کرد: حضور کتابداران در تمام شهرستان های استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن به همراه فعالیت های فرهنگی جانبی به صورت چشمگیر صورت گرفت.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار