تایید نشدن کرونا در بابل

رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: نتیجه آزمایشات موارد مشکوک به کرونا ویروس در بابل هنوز تایید نشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سید فرزاد جلالی رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل با اشاره به شناسایی ۶ فرد مشکوک به کرونا ویروس در شهرستان بابل گفت: ۲ بیمار با علائم بالینی بسیار خفیف، با توصیه به درمان‌های خانگی در منزل از بیمارستان میناگر مرخص شدند و ۴ نفر دیگرنیز با حال عمومی مساعد بستری هستند.

او افزود: سه نفر ازافراد مشکوک به کرونا ویروس به دلیل اینکه سابقه سفر به قم داشتند مشکوک به کرونا تشخیص داده شد.

جلالی گفت: با توجه به حساسیت‌ها موارد مشکوک را مثبت در نظر گرفتیم و آن‌ها را قرنطینه کردیم تا در صورت مثبت بودن ابتلا به کرونا، شهروندان درگیر بیماری نشوند، اما هنوز نتایج آزمایشات کرونا ویروس در بابل تایید نشده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل با بیان اینکه کرونا ویروس در مقایسه با بیماری‌های سارس، مرس و آنفلوآنزای اچ وان ان وان کشندگی کمتری دارد، افزود: از هر ۱۰۰ بیمار آلوده به کرونا ویروس ۲ نفر که سن بالا با بیماری زمینه‌ای و اختلال در سیستم ایمنی داشته باشند بیشتر در معرض خطر هستند.

او از شهروندان خواست که از روبوسی، دست دادن، شرکت در محافل شلوغ، مصرف قلیان خودداری کنند و با رعایت بهداشت فردی، رعایت فاصله با افراد سالم یا مبتلا به سرماخوردگی، شست و شوی مرتب دست‌ها با شوینده‌ها در زمان ۲۰ ثانیه خود را در برابر این بیماری ایمن کنند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار