دستگیری عاملان تیراندازی به مامور پلیس راهور

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از دستگیری عاملان تیراندازی به مامور پلیس راهور در بندرعباس خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ، سردار غلامرضا جعفری، فرمانده انتظامی استان هرمزگان از دستگیری عاملان تیراندازی به مامور پلیس راهور در بندرعباس خبر داد.

سردار جعفری گفت: در پی وقوع یک فقره تیراندازی با اسلحه بادی و ساچمه‌ای به مامور پلیس راهور بندر عباس در حین انجام وظیفه که منجر به جراحت سطحی وی شده بود، بلافاصله پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی و ماموران انتظامی بندرعباس قرار گرفت.

او افزود: ماموران با تشکیل یک تیم عملیاتی با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه‌های پلیسی در کمترین زمان ممکن یکی از عاملان تیراندازی که از سابقه اخلاقی خوبی بر خوردار نبود را شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: با هماهنگی مقام قضایی و همکاری ماموران کلانتری ۱۸ بندرعباس در بازرسی از منزل متهم آلات و ادوات جرم کشف وبا اعترافات متهم دستگیرشده، عامل اصلی تیراندازی نیز دستگیر و در بازجویی فنی بعمل آمده به جرم خود اعتراف کرد که در این رابطه پرونده تشکیل و ومتهمان جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شدند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.