۶۵۰ تن میوه شب عید برای سیستان و بلوچستان تامین شد

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ۳۵۰ تن پرتقال و ۳۰۰ تن سیب به منظور کنترل و ثبات قیمت در بازار شب عید و تعطیلات نوروز تامین شد.

۶۵۰ تن میوه شب عید برای سیستان و بلوچستان تامین شدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، ماندانا زنگنه سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان  در حاشیه بازدید از سردخانه نگهداری میوه در زاهدان  اظهار داشت: میوه‌های خریداری شده برای شب عید سیستان و بلوچستان در حال حمل به استان است به طوری که تاکنون ۲۶۰ تن پرتقال به سردخانه‌ها منتقل شده است.

او  افزود: نظارت‌های لازم بر کیفیت میوه‌های خریداری شده توسط کمیته راهبری سیستان و بلوچستان درحال انجام و کیفیت میوه‌های انبار شده مطلوب است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: میوه‌های خریداری ویژه شب عید در روزهای پایانی سال در بین شهرستان‌های استان توزیع می‌شود.

او  بیان کرد: قیمت‌گذاری میوه شب عید براساس مصوبات ستاد تنظیم بازار تعیین خواهد شد و بر این اساس به هم استانی‌های گرامی عرضه خواهد شد.

زنگنه تاکید کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده کمترین مشکلی در تامین میوه و سایر اجناس موردنیاز برای شب عید در سیستان و بلوچستان وجود نخواهیم داشت.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار