مشارکت نیکوکاران یزدی در تأمین بسته‌های عیدانه/۱۴ اسفندماه آغاز جشن نیکو کاری در یزد

مدیر کل کمیته امداد استان یزد گفت: این نهاد در کنار کمک‌های غیر نقدی، نسبت به تأمین بسته‌های حمایتی عیدانه با مشارکت مردم نیکوکار استان و توزیع در بین خانوار تحت حمایت اقدام می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  محمد شجاعان مدیر کل کمیته امداد استان یزد با بیان اینکه رویداد ملّی جشن نیکوکاری در سال‌جاری طی روز‌های ۱۴، ۱۵ و ۱۶ اسفندماه با شعار عید را به خانه‌هایشان ببریم برگزار می‌شود، گفت: این نهاد در جشن نیکوکاری امسال در نظر دارد در کنار کمک‌های غیر نقدی، نسبت به تأمین بسته‌های حمایتی عیدانه (نقدی) با مشارکت مردم نیکوکار استان و توزیع در بین خانوار تحت حمایت اقدام کند.

او افزود: جشن نیکوکاری هرساله در آستانه سال نو با هدف گسترش فرهنگ نوع دوستی و همدلی در بین آحاد جامعه و تأمین مایحتاج شب عید ایتام و نیازمندان برگزار می‌شود.

شجاعان ادامه داد: در جشن نیکوکاری امسال نیز همانند سال‌های گذشته سیاست کمیته امداد مبنی بر کاهش پایگاه‌ها با رویکرد کاهش هزینه‌ها و اثر بخشی بیشتر است.

مدیر کل کمیته امداد استان با اشاره به تلاش، تعامل و ارتباط این نهاد با مراکز دولتی، علمی و دانشگاهی، اقتصادی، تجاری، خیران، اصناف و ظرفیت‌های بومی و محلی برای اجرای هرچه باشکوه‌تر جشن نیکوکاری، گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده، جشن نیکوکاری هم‌زمان با سراسر کشور روز چهارشنبه ۱۴ اسفندماه در سطح مدارس، پنجشنبه ۱۵ اسفندماه در پایگاه‌های اصلی کمیته امداد و مراکز نیکوکاری و روز جمعه ۱۶ اسفندماه در میعادگاه‌های نماز جمعه برگزار می‌شود.

شجاعان در مورد کیفی سازی کمک‌های غیر نقدی بر اساس نیاز خانوار تحت حمایت، بیان کرد: کمک‌های غیر نقدی اهدایی طبق نیازسنجی انجام‌شده توسط مراکز نیکوکاری محله در بین نیازمندان و جامعه هدف تحت حمایت این نهاد توزیع می‌شود.

او تصریح کرد: کد دستوری (ussd) #۱*۸۸۷۷* تلفن همراه و همچنین درگاه اینترنتی emdad.ir برای پرداخت کمک‌های نقدی به جشن نیکوکاری در نظر گرفته‌شده است.

مردم نیکوکار استان یزد در جشن نیکوکاری سال گذشته شش میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به صورت نقدی و غیر نقدی به نیازمندان و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد کمک کردند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.