کلاس‌های دانشگاه علم و صنعت تا پایان سال ۹۸ به شیوه الکترونیکی برگزار خواهد شد

جلسه فوق العاده شورای دانشگاه علم و صنعت در تاریخ ۴ اسفند برگزار و در خصوص نحوه برگزاری کلاس‌­های درسی تا پایان سال ۹۸ تصمیم گیری شد.

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، دانشگاه علم و صنعت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: جلسه فوق العاده شورای دانشگاه امروز، یکشنبه ۴ اسفند ماه برگزار و در خصوص نحوه برگزاری کلاس‌­های درسی تا پایان سال ۹۸ تصمیم گیری شد که مفاد آن به شرح زیر است.

پیرو اطلاع رسانی­‌های انجام شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص احتمال شیوع ویروس کرونا و لزوم انجام تدابیر پیشگیرانه و نیز درخواست­‌های گروه‌های مختلف دانشجویی برای استفاده از امکانات غیر حضوری، به اطلاع می‌­رساند به منظور اطمینان از تداوم صحت و سلامت دانشجویان، از روز شنبه دهم اسفند ماه تا پایان سال ۱۳۹۸، تمامی کلاس­های درسی در مقاطع مختلف تحصیلی دانشگاه، به صورت الکترونیکی و با استفاده از سامانه LMS ارائه خواهد شد.

بدین ترتیب دانشجویان بدون نیاز به حضور در دانشگاه و با اتصال به سامانه LMS از کلاس‌­های آموزش الکترونیکی مربوطه استفاده خواهند کرد.


بیشتر بخوانید: کدام دانشگاه‌ها فردا تعطیل هستند؟


در این زمینه مرکز آموزش الکترونیکی ضمن ایجاد امکانات دسترسی و کاربری مربوطه برای تمامی دانشجویان، فایل راهنمای لازم را نیز در اختیار آن‌ها قرار خواهد داد.

کلاس­‌های آزمایشگاهی، کارگاهی و عملی تا انتهای سال ۱۳۹۸ برگزار نخواهد شد و درخصوص برگزاری کلاس‌های جبرانی آن‌ها، متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار