قدردانی مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان از توجه هلال احمر به هشدار‌های هواشناسی

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان با اهداء لوحی از تلاش‌های مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان در توجه به هشدار‌های هواشناسی در جریان سیل اخیر که منجر به نجات جان ده‌ها نفر شد، قدردانی کرد.

قدردانی مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان از توجه هلال احمر به هشدار‌های هواشناسیبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، قدردانی در پی توجه این نهاد به هشدار‌های جوی هواشناسی، اعزام نیرو و ایجاد کمپ در مکان‌های احتمالی وقوع سیل، نجات جان ده‌ها گرفتار در سیل و… صورت گرفته است.

در بخشی از لوح اهدائی محسن حیدری مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان به رسول راشکی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان آمده است: اقدامات دلسوزانه‌ای که نیرو‌های پرتلاش جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان قبل، حین و پس از وقوع سیل اخیر جنوب استان انجام دادند مصداقی از فرمایش گوهربار نبی مکرم اسلام (ص) مبنی بر مجاهدت در راه خداست که می‌فرمایند؛ کسی که برای کمک به برادر خود و سود رساندن به او اقدام کند، پاداش مجاهدان در راه خدا را خواهد داشت.

در ادامه این لوح آمده است: «بشر دوستی و کاهش آلام جامعه» و «کاهش خسارت‌های جانی و مالی ناشی از مخاطرات جوی» دو هدف در هم تنیده جمعیت هلال احمر و سازمان هواشناسی در جامعه است که در سیل اخیر نمود آن به خوبی دیده شد. این درهم تنیدگی با توجه ویژه جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان به هشدار‌های هواشناسی و فعال سازی اردوگاه‌های اسکان اضطراری قبل از وقوع سیل و گسیل نیرو‌ها و تیم‌های امدادی به مناطق احتمالی درگیر سیل به خوبی قابل مشاهده است.

در بخش دیگری از لوح به حوزه نیرو‌های نیرو‌های امدادی اشاره و عنوان شده است: هوشیاری، دقت نظر، اقدام به موقع و مدیریت همه جانبه مجموعه تحت سرپرستی جنابعالی شایسته تقدیم بهترین تقدیرهاست، بدینوسیله از زحمات بی دریغ، مساعی ارزشمند و اهتمام ویژه شما و همکاران پرتلاش تان در جریان اقدامات انسان دوستانه و یاری گری‌های بی دریغ تان تشکر و قدردانی نموده و از خـداوند متعــال برایتان سلامتی، بهـروزی و توفیق استمرار خدمتگذاری به مردم شریف ایران و استان را مسئلت دارم.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: هواشناسی ، هلال احمر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار