احتمال عرضه خودروی جدید فولکس واگن در ۲۰۲۳

شایعات حاکی از آن است که شرکت فولکس واگن خودروی شاسی‌بلند جدیدی را از خانواده ID در دست توسعه دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اخبار و شایعات مرتبط با خودروی جدید شرکت فولکس واگن یک سالی است که در سراسر اینترنت منتشر می‌شود. از پر سر و صدا کننده‌ترین نوع این خبر نیز میتوان به اطلاعات برنامه ساخت این خودروی جدید توسط فولکس واگن در اواخر ۲۰۱۸ اشاره کرد.

این شایعات بعد از گذشت مدتی در فوریه سال جاری قوت گرفت چرا که برخی منابع اعلام کردند خودروی مورد نظر هنوز به عنوان یک گزینه احتمالی در بین خانواده الکترونیکی ID حضور دارد.

جزئیات شایعات منتشر شده

یکی از این منابع خبری معتقد است شاسی‌بلند مورد انتظار با عنوان Ruggdzz در شرکت فولکس واگن شناخته می‌شود و قرار است این اتومبیل در سال ۲۰۲۳ به بازار جهانی عرضه شود. با این حال یک منبع خبری دیگر معتقد است که این شاسی‌بلند زاویه دار در حال حاضر وارد مرحله مقدماتی توسعه شده، در نتیجه زمان عرضه آن در بازار جهانی کاملا نامعلوم است. این شایعات تا حدی پیچیده شده‌اند که برخی منابع اعلام کردند شرکت فولکس واگن قصد دارد دو مدل متفاوت از این شاسی‌بلند را به بازار بیاورد. یکی از این مدل‌ها قرار است تا ۴.۶ متر طول با پنج صندلی داشته باشد و دیگری گفته شده تا با سه ردیف صندلی ساخته می‌شود.

احتمال عرضه خودروی جدید فولکس واگن در ۲۰۲۳

این منابع همچنین مدعی شده‌اند که خودرو ابتدا در چین و پس از مدتی در آمریکای شمالی عرضه خواهد شد. منبع خبری مورد نظر همچنین اظهار کرده، افرادی که در ساخت این خودرو دسترسی دارند گفتند که اتومبیل شاسی‌بلند از یک سقف تماما افقی برخوردار است و چراغ‌های جلوی آن از زاویه‌های مشخصی بهره می‎برد. این افراد همچنین اعلام کرده‌اند که دریچه گریل و تهویه هوای قسمت جلویی به صورت تمام عرضی طراحی شده است.

گفته شده که انتظار می‌رود این خودرو ار پلتفرمی جدید و قدرت رانش چهار چرخ در کنار دو موتور الکترونیکی، هر کدام برای یک محور بهره‌مند شود. این منابع خبری در ادامه مدعی شده‌اند که شرکت فولکس واگن ممکن است یک مدل به خصوص از اتومبیل خود را نیز تولید کند که در آن دیگر از زاویه‌های تند خبری نباشد.


بیشتر بخوانید: تصاویر جاسوسی منتشر شده از مدل جدید M5


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار