شهروندان در ایام پایانی سال در مصرف آب صرفه جویی کنند

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان از شهروندان خواست تا در ایام پایانی سال و خانه تکانی منازل نیز در مصرف آب صرفه جویی کنند.

رفع ۱۶۴ فقره ترکیدگی کنتور آب در استان زنجان/ مردم در ایام پایانی سال در مصرف آب صرفه جویی کنندبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،علیرضا جزء قاسمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان اظهار داشت:در ایام سرد زمستان از بهمن ماه تا کنون ۱۶۴ فقره ترکیدگی کنتور آب در استان زنجان رفع شده است.
 
او افزود:بیشترین تعداد ترکیدگی کنتور‌های آب در شهر‌های استان زنجان به ترتیب مربوط به شهر‌های زنجان، قیدار و ابهر می‌باشد.

این مقام مسئول با بیان اینکه مرکز ارتباطات مردمی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان (مپرا) با شماره تماس ۱۲۲ بصورت شبانه روزی به تماس‌های مشترکین پاسخگویی می کند گفت: در طول ایام سرد بهمن ماه  امسال تا کنون بیش از هزار و ۳۴۲ فقره تماس مرتبط با یخ زدگی توسط این مرکز پاسخگویی شده است.

این مسئول ضمن تقدیر از مشترکین آب و فاضلاب در شهر‌های استان زنجان بخاطر اقدامات پیشگیرانه در مقابل یخ زدگی از بانوان استان زنجان خواست تا در ایام پایانی سال و خانه تکانی منازل نیز در مصرف آب صرفه جویی کنند.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.