تناسب اندام تنها با یک رژیم ساده!!!

شما برای لاغر شدن یا چاق شدن اصولی و حفظ سلامت جسم تان فقط به یک برنامه غذایی سالم نیاز دارید؛ برنامه ای که نه تنها شما را محدود نکند بلکه برخی مواد غذایی سالم و مفید که از کالری کمی برخوردار هستند را به سفره تان اضافه کند.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، تناسب اندام؛ این واژه را بارها شنیده اید. در ذهن تان این طور تصور می کنید که تناسب اندام فقط به معنای داشتن کمری باریک و هیکلی خوش فرم است، اما این طور نیست!!! علاوه بر داشتن اندام زیبا و خوش فرم، مواردی مثل عملکرد قلب، شش ها و ماهیچه های بدن را نیز شامل می شود و به طور ویژه ظرفیت قلبی و ریوی، نیروی عضلانی، استقامت عضلانی و انعطاف را هم در کنار باقی موارد توجه قرار می دهد.

تناسب اندام تنها با یک رژیم ساده!!!

با این تعریف، هیچ یک از تناسب اندام بدش نمی آید، بلکه همه به دنبال آن هستند. مسلما شما هم دوست دارید همان طور که حتی گرمی به وزن تان اضافه نمی شود، قلب، ریه یا شش های سالم و قوی داشته باشید. اما اغلب دچار یک اشتباه بزرگ می شوید و برای رسیدن به اندام زیبا و متناسب و سلامت جسمانی، به رژیم های غیراصولی روی می آورید، و یا حتی بدتر از این، سرخود تصمیم می گیرید که غذای خود را کم کنید یا برخی از مواد غذایی را از سفره تان حذف کنید. بزرگترین و بدترین اشتباهی که می توانید انجام دهید؛ حذف مواد غذایی بدون بررسی و تحقیق.

رویای داشتن اندام متناسب و به دنبال آن اجرای رژیم های نامناسب و حذف موادی که بدن به آن ها احتیاج دارد، عواقب خطرناکی دارد. تا به حال برای تان پیش آمده که بدون مراجعه به متخصص تغذیه و دریافت برنامه غذایی، دست به پیروی از رژیم های نامعتبر و نادرست بزنید؟ احتمالا پس از اجرای این رژیم ها نه تنها هیچ تغییری در وزن یا اندام تان ایجاد نشده بلکه دردها و ناراحتی های جسمی را احساس کردید. این دقیقا همان عواقب خطرناکی است که اشاره کردیم. پس چطور وزن کم کنید و سلامت جسمی تان را حفظ کنید؟ اصلا سخت نیست، به خواندن این مطلب ادامه دهید تا به شما بگوییم چگونه یک رژیِم غذایی را دریافت و اجرا کنید.

تاثیر ویژه ی یک رژیم غذایی سالم بر تناسب اندام

هرجا که قدم می گذارید یا وارد هر جمعی که می شوید، صحبت از لاغری و خوش هیکل شدن است. این روزها حرف از تناسب اندام به خصوص در میان جوانان زیاد زده می شود. احتمالا با خود می گویید، پس افرادی که لاغر هستند و این موضوع آزارشان می دهد چه؟ بله درسته خوش هیکل شدن، سلامت جسم و به طور کلی داشتن تناسب اندام فقط مختص افراد چاق نیست، ممکن است آن هایی که از لاغری بیش از حدشان رنج می برند هم به این فکر باشند.

تناسب اندام تنها با یک رژیم ساده!!!

اما داغ شدن بازار خوش هیکل شدن مساوی است با به وجود آمدن بازار سیاه و بسیاری از مراکز غیر قانونی با رژیم های غذایی غیر اصولی که سلامت افراد را به بازیچه می گیرند. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در دام این کلاهبرداران افتاده باشید و یا حتی خودسرانه اقدام به کم کردن برخی از مواد مصرفی در هر وعده غذایی تان کردید. اما هیچ تغییری مشاهده نکردید. همیشه هم این سوال در ذهن تان وجود دارد که "با تمام تلاشی که می کنم، چرا موفق نمی شوم؟" .

شما برای لاغر شدن یا چاق شدن اصولی و حفظ سلامت جسم تان فقط به یک برنامه غذایی سالم نیاز دارید؛ برنامه ای که نه تنها شما را محدود نکند بلکه برخی مواد غذایی سالم و مفید که از کالری کمی برخوردار هستند را به سفره تان اضافه کند. با اجرای چنین رژیمی می توانید پس از مدتی کوتاه نتیجه آن را به وضوح مشاهده کنید. بسیاری از افرادی که به اشتباه به رژیم های ناسالم روی می آورند، شاید در ابتدای راه متوجه نشوند که چه آسیب جدی به بدن شان وارد می کنند، حتی برعکس احتمالا با کاهش یا اضافه وزن سریع، خوشحال می شوند که چه رعایت این رژیم غذایی چه تاثیر شگرفی داشته اما خبر ندارند که پس از گذشت مدتی با دردها و امراض بسیاری مواجه می شوند. ما برای رسیدن به تناسب اندام شما و دور شدن تان از بیماری های خطرناک حاصل از کم یا اضافه کردن غیراصولی و سریع وزن یک پیشنهاد بینظیر داریم.

تناسب اندام تنها با یک رژیم ساده!!!

سلامتی و خوش اندامی دو عضو جدانشدنی من و رژیم

رویای داشتن اندامی خوب درعین حال که سلامت تان حفظ می شود، دست نیافتنی نیست؛ در واقع وب سایت من و رژیم این رویا را برای تان دست یافتنی می کند. فراموش نکنید که برای داشتن تناسب اندام فقط تغییر در خورد و خوراک کافی نیست. شما می بایست عادات غذایی و حتی عادات زندگی خود را تغییر دهید! منظور از این تغییر هم کمتر و متعادل خوردن، حتی زمانی که غذایی سالم می خورید و به دنبال آن فعال تر شدن است.

رژیم های غذایی شدید که با شعار کاهش وزن سریع، در فضای مجازی دست به دست می شوند، نمی توانند برای مدت طولانی کار کنند چرا که این نوع تغییر در شیوه زندگی، حفظ نمی شود و ثابت نیست و هنگامی که شما رژیم را متوقف می کنید به احتمال زیاد دوباره به عادات قدیمی و وزن اولیه بازمی گردید و حتی کمی هم چاق تر می شوید. در عوض، انتخاب رژیم غذایی سالم و فعالیت بدنی، تغییراتی هستند که شما می توانید آن ها را یک بخشی از زندگی روزمره خود قرار دهید.

متخصصان من و رژیم، ورود و ثبت نام در این وب سایت را به شدت به شما توصیه می کنند، چرا که این وب سایت آنلاین رژیم غذایی به خوبی می تواند به شما کمک کند تا عادات غذایی خود را تغییر دهید. همچنین ساده و دلچسب بودن برنامه های غذایی من و رژیم، انگیزه ای فوق العاده در شما ایجاد می کنند، به گونه ای که دوست دارید همیشه از آن ها پیروی کنید و علاوه بر تناسب اندام و خوش هیکل شدن، زندگی سالمی نیز داشته باشید

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار