امدادرسانی به ۵۴۵۵ نفر حادثه دیده در بهمن ماه/ اسکان اضطراری ۹۵۵ نفر در برف و کولاک

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل از امدادرسانی به ۵ هزار و ۴۵۵ نفر حادثه دیده طی بهمن ماه توسط عوامل این جمعیت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهزاد نواختی مقدم، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: از این تعداد ۵ هزار و ۲۰۸ نفر در برف و کولاک، ۱۹۲ نفر در خدمات مناسبتی، ۳۶ نفر در حوادث جاده ای، ۸ نفر در حوادث شهری، ۷ نفر در آتش سوزی جنگل و مرتع و ۴ نفر هم در حوادث کوهستان دچار حادثه شده بودند که توسط عوامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل امدادرسانی شدند.

او با اشاره به امدادرسانی عوامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل به ۶۷ فقره حادثه در طی بهمن ماه اضافه کرد: در این حوادث ۴۶ نفر مصدوم شده بودند که ۲۲ نفر در حوادث جاده ای، ۱۹ نفر در برف و کولاک و ۵ نفر در حوادث شهری دچار مصدومیت شده بودند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل ادامه داد: ۳۰ نفر از حادثه دیدگان توسط عوامل جمعیت هلال احمر استان به مراکز درمانی انتقال داده شده اند که ۱۷ نفر آن‌ها در برف و کولاک، ۹ نفر در حوادث جاده‌ای و ۴ نفر در حوادث شهری دچار حادثه دیدگی شده بودند.

نواختی مقدم با اشاره به اسکان اضطراری افراد گرفتار شده در برف و کولاک تصریح کرد: ۹۵۵ نفر در برف و کولاک توسط عوامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل اسکان اضطراری یافتند.

او با اشاره به امدادرسانی یک هزار و ۳۹۰ نفر در برف و کولاک خلخال تصریح کرد: در این شهرستان ۵۸ دستگاه خودرو رهاسازی شده و ۹ نفر هم اسکان داده شده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل ادامه داد: ۱۶۵ بسته غذایی ۷۲ ساعته، ۱۰ هزار قرص نان و ۱۴۴ قوطی کنسرو بین روستا‌های گیر افتاده در برف و کولاک خلخال توزیع و در مجموع ۵۸۴ تخته پتو، ۱۸۵ بسته غذایی ۷۲ ساعته، ۱۰۵ بسته آب معدنی، ۱۱ هزار و ۳۰ قرص نان، ۲۳۸ بسته بیسکویت، ۴۱ کیلو خرما و ۴۰۵ کنسرو لوبیا در مجموع توزیع شد.

نواختی مقدم با بیان اینکه ۲۴۶ تیم عملیاتی جمعیت هلال احمر استان اردبیل برای امدادرسانی به حادثه دیدگان بهمن ماه عازم محل حادثه شده اند، افزود: عوامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با به کار گیری یک هزار و ۱۴ نفر/روز نیروی عملیاتی و ۱۲۸ دستگاه ناوگان شامل ۹۶ دستگاه آمبولانس، ۱۹ دستگاه خودروی ست نجات، ۱۰ دستگاه خودروی کمک دار پشتیبانی، ۲ دستگاه خودروی سنگین و یک بالگرد عملیات‌های امدادی را در بهمن ماه انجام داده اند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.