فهرست بازیگران حاضر در فصل دوم سریال The Witcher

به تازگی شرکت نتفلیکس در صفحه توییتر خود نام بازیگران حاضر در فصل دوم سریال ویچر را منتشر کرده است.

فهرست بازیگران حاضر در فصل دوم سریال The Witcherبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان Witcher یکی از عناوین بسیار محبوب رایانه‌ای است که اولین نسخه از آن در سال ۲۰۱۵ وارد بازار شد و از آنجایی که با استقبال بسیار خوبی از سوی گیمرها مواجه شد شرکت سازنده به فکر ساخت نسخه‌های دوم و سوم این بازی افتاد. اما توسعه این عنوان در اینجا به پایان نرسید و شرکت نتفلیکس که یکی از سرویس‌های قدرتمند ساخت و پخش فیلم و سریال در جهان است و در سال‌های اخیر به طور جدی وارد حوزه ساخت فیلم و سریال شده، حدود دو ماه پیش فصل اول سریال این بازی را در وب سایت خود منتشر کرد.

این سریال بر اساس داستان نسخه اول این بازی ساخته شده بود و افرادی که این عنوان را تجربه نکرده بودند، متوجه داستان اصلی بازی و اتفاقات افتاده در آن نمی‌شدند؛ همین موضوع باعث شد تا با عرضه سریال ویچر توسط نتفیلیک، آمار فروش اولین نسخه از این بازی نیز تا حد بسیار زیادی افزایش پیدا کند. پس از بالا رفتن آمار فروش نسخه اول بازی ویچر و استقبال بسیار خوب کاربران از سریال این بازی، شرکت نتفلیکس به طور رسمی اعلام کرد که قصد دارد فصل دوم این مجموعه را نیز بسازد.

فهرست بازیگران حاضر در فصل دوم سریال The Witcher

اما سرویس نتفلیکس به تازگی نام بازیگران فصل بعدی سریال ویچر را در صفحه توییتر خود اعلام کرده است. ظاهرا این فصل دوم این سریال قرار شامل بخش عمده‌ای از اتفاقات نسخه سوم بازی ویچر باشد؛ شرکت سازنده بازی ویچر نیز امیدوار است که با ساخت فصل دوم سریال ویچر بتواند نسخه سوم این بازی بیش از گذشته فروش داشته باشد.


بیشتر بخوانید: تغییرات روشنایی نمایشگر، روش جدید هکر‌ها برای انتقال اطلاعات 


فهرست بازیگرانی که قرار است در فصل دوم ویچر ایفای نقش کنند به این شرح است:

Yasen Atour در نقش Coen

Agnes Bjorn در نقش Vereena

Paul Bullion در نقش Lambert

Kristofer Hivju در نقش Nivellen

Thue Ersted Rasmussen در نقش Eskel

Aisha Fabienne Ross در نقش Lydia

Mecia Simson در نقش Francesca

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار