ضرغامی درباره آخرین اقدامات انجام شده به منظور آگاهی بخشی شهروندان جهت کنترل ویروس کرونا، توضیحاتی داد.

برزین ضرغامی مدیر عامل سازمان زیبا سازی شهرداری تهراندر گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین اقدامات انجام شده به منظور آگاهی بخشی شهروندان جهت کنترل ویروس کرونا، اظهار کرد: تصاویر مربوط به بیماری کرونا در دو بخش فرهنگی و مناطق، در سطح پایتخت از سوی سازمان زیبا سازی شهرداری تهران به اکران درآمد.

مدیر عامل سازمان زیبا سازی شهرداری تهران افزود: اکران تصاویر مربوط به پیشگیری از ویروس کرونا در بخش فرهنگی به ۳ دسته تبلیغات روی عرشه، پرتابل و بیلبورد تقسیم بندی می‌شود.

ضرغامی ادامه داد: ۱۸۴ تبلیغ در بخش عرشه با مساحت ۷۰۰۷ متر مربع، ۱۴۱ تبلیغ در بخش پرتابل با مساحت ۱۲۶۹ متر مربع و ۱۷ تبلیغ در بخش بیلبورد با مساحت ۸۳۵ متر مربع به اجرا در آمد.

اجرای تبلیغات محیطی با موضوع آگاهی بخشی ویروس کرونا


بیشتر بخوانید: دور کاری کارکنان مدیریت شهری در صورت نیاز/ ضدعفونی ساختمان شهرداری منطقه ۱۳ 


او با اشاره به اکران‌ها در بخش مناطق گفت: در سازه‌های پرتابل تعداد ۳۴۶ تبلیغ با مساحت ۳۲۷۶ متر مربع، تلویزیون ۷ تبلیغ با مساحت ۸۴ متر مربع و در بخش استند ۹۵ تبلیغ با مساحت ۱۷۱ متر مربع از سوی سازمان زیبا سازی شهرداری تهران اجرا شد.

اجرای تبلیغات محیطی با موضوع آگاهی بخشی ویروس کرونا

مدیر عامل سازمان زیبا سازی شهرداری تهران تصریح کرد: در مجموع ۷۹۰ تبلیغ محیطی با مساحت ۱۲۶۴۲ متر مربع برای آگاهی بخشی مردم برای کنترل ویروس کرونا از سوی سازمان زیبا سازی در پایتخت اجرا شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۷ ۱۲ فروردين ۱۳۹۹
همه جا بزید آدم بدون ماسک عین مار و عقرب خطرناکه
آخرین اخبار