تیوا قهرمان لیگ بسکتبال جوانان دسته اول البرز شد

تیوا با شکست مهرام البرز در فینال لیگ جوانان دسته اول پسران البرز قهرمان این رقابت‌ها شد.

تیوا قهرمان لیگ بسکتبال جوانان دسته اول البرز شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، رقابت‌های لیگ جوانان دسته اول پسران البرز  با انجام دو بازی رده‌بندی و فینال به پایان رسید.

این مسابقات با حضور ۸ تیم در یک گروه از تاریخ ۱۲ مهرماه ۹۸ با انجام ۲۸ مسابقه به مرحله پلی آف رسید و سر انجام با ۳۵ بازی جایگاه تیم‌ها مشخص شد.

در دیدار فینال این رقابت ها تیم تیوا در یک دیدار نفس گیر و پرهیجان موفق شد پس از عبور از دو وقت اضافه سخت بر مهرام البرز غلبه کند و با نتیجه ۹۲ - ۷۸ برنده رقابت نهایی باشد .

 همچنین سید محمد عرفان یعقوبی با کسب بیش از ۵۰ درصد آرا از سوی مخاطبان صفحه رسمی اینستاگرام هیات بسکتبال استان البرز، به عنوان بهترین بازیکن فینال انتخاب شد.

در دیدار رده‌بندی نیز تیم دهکده آفتاب با نتیجه ۶۲ - ۵۴ در مقابل تیم آتی پی‌جی‌ما به برتری رسید و جایگاه سوم را از آن خود کرد.

بدین ترتیب پرونده رقابت‌های لیگ بسکتبال جوانان دسته اول پسران استان البرز بسته شد و در حال حاضر چهار لیگ مینی بسکتبال، نوجوانان دسته اول، نوجوانان دسته دوم و بزرگسالان از لیگ‌های بسکتبال آقایان استان البرز باقی‌مانده است.
 
انتهای پیام/خ
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.