اجرای بیش از ۱۷۱ هزارمتر شیار لرزاننده در راه‌های استان اردبیل

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از اجرای ۱۷۱ هزارو ۷۳۹ متر شیار لرزاننده عرضی و طولی در محور‌های مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی صبحی، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در بازدید از محور‌های مواصلاتی شهرستان مشکین شهـر هدف از اجرای این شیار‌ها را جلوگیری از واژگونی و خروج خودرو‌ها از محور، هوشیار سازی و جلوگیری از خواب آلودگی رانندگان در هنگام رانندگی عنوان کرد.

او تهیه و نصب یک هزارو ۱۱۰ مترمربع تابلو‌های اطلاعاتی در جاده‌ها را یادآور شد و افزود: با هدف ارتقای ایمنی محور‌ها در ۱۱ ماه گذشته هزارو ۳۷۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی استان با رنگ‌های گرم و سرد تجدید خط کشی و ۲۰۰ عدد تابلوی انتظامی نیز اصلاح شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با اشاره به اقدامات مستمر راهداران در نگهداری از راه‌ها تصریح کرد: با تلاش شبانه روزی راهداران دیار سبلان شستشوی ۱۷ هزارو ۸۳۰ عدد علائم، تهیه و نصب ۸ هزارو ۲۰۰ عدد بازتاب چشم گربه ای، اصلاح ۸ هزارو ۸۰۰ مترطول شیب شیروانی راه‌ها و ۳ هزارو ۸۸۵ عدد تابلو‌های الزامی راه‌ها در محور‌های موصلاتی استان تهیه و نصب شده است.

صبحی ارتقای ایمنی محور‌ها را از جمله برنامه مهم راهداران استان دانست و بیان کرد: در ۱۱ ماه گذشته ۹۷۵ کیلومتر حریم راه تسطیح، ۲ هزارو ۶۵۰ شاخه گاردریل تعمیـر، ۲ هزارو ۸۵۰ مترطول سرعت کاه آسفالتی اصلاح و رنگ آمیزی، ۸۲۵ عدد استوانه ایمنی در دماغه‌های پربرخورد و یک هزارو ۸۴۰ متر حفاظ در پرتگاه‌ها و آبرو‌ها نصب شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.