اعلام زمان ثبت نام آزمون تعیین تکلیف آموزشیاران نهضت

وزارت آموزش‌وپرورش با صدور اطلاعیه‌ای شرایط و زمان برگزاری آزمون داخلی آموزشیاران و آموزش‌دهندگان مستمر نهضت سوادآموزی را تشریح کرد.

به گزارش  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، در اجرای بند‌های (۶ و ۷) بخشنامه شماره ۱۶۰۱۵۰/۷۰۰، در خصوص زمان ثبت‌نام و آزمون داخلی آموزشیاران و آموزش‌دهندگان مستمر (دو نفر و بالاتر) قبل از سال ۱۳۹۲ نهضت سوادآموزی، از سوی وزارت آموزش‌وپرورش اطلاعیه‌ای صادر شد.

متن اطلاعیه به شرح زیر است:

بدین‌وسیله به اطلاع متقاضیان ثبت‌نام و شرکت در آزمون داخلی آموزشیاران و آموزش‌دهندگان مستمر (دو نفر و بالاتر) قبل از سال ۱۳۹۲نهضت سوادآموزی می‌رساند، به استناد بند (۲) قانون الحاق یک ماده به قانون تعیین تکلیف معلمین حق‌التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در آموزش‌وپرورش مصوب ۱۳ شهریور ۹۷ و ماده (۵) آئین‌نامه اجرایی شماره ۷۹۷۹۵/ت ۵۶۶۱۰ مورخ ۳۰ شهریور ۹۸ هیئت محترم وزیران و بند (۲/۳) شیوه‌نامه شماره ۷۰۰/۱۶۰۱۵۰ مورخ ۲ آذرماه ۹۸ وزارت آموزش‌وپرورش، ثبت‌نام این آزمون از روز شنبه ۱۰ اسفندماه ۱۳۹۸ و از طریق سایت اینترنتی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس www.hrtc.ir آغاز خواهد شد و در پایان روز سه‌شنبه ۲۰ اسفندماه ۱۳۹۸خاتمه خواهد یافت.

داوطلبان متقاضی ثبت‌نام در این آزمون، توجه داشته باشند که مهلت ثبت‌نام تمدید نخواهد شد و ثبت‌نام در سایت مربوطه پس از اتمام مهلت یاد شده، غیرفعال خواهد گردید.

متقاضیان ثبت‌نام می‌توانند جهت آگاهی از اطلاعات و جزئیات مربوط به این آزمون به دفترچه راهنمای آن‌که از روز پنجشنبه مورخ ۸ اسفند ۹۸ بر روی سایت اینترنتی www.hrtc.ir قرار خواهد گرفت، مراجعه کنند.


بیشتر بخوانید: سرانجام آزمون‌های استخدامی و تعیین تکلیف آموزشیاران نهضت به کجا رسید؟


زمان آزمون: آزمون مذکور در روز جمعه مورخ ۲۲ فروردین ۹۹ برگزار خواهد گردید.

لازم به ذکر است کلیه فرآیند‌های مربوط به ثبت‌نام، دریافت کارت ورود به جلسه داوطلبان تا اعلام نتیجه نهایی، از طریق سایت اینترنتی www.hrtc.ir انجام می‌شود و به مراجعات حضوری و تلفنی پاسخ داده نخواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.