بخشدار خزل نهاوند گفت: شدت بارش‌ها رودخانه‌های جاری در محدوده این منطقه به مرحله طغیان رسیده و چند جاده روستا مسدود شده است.

طغیان رودخانه گاماسیاب و بارش باران جاده چند روستای بخش خزل را مسدود کردروح الله سلگی بخشدار خزل نهاوند در گفت و گو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ،گفت: به دنبال شدت بارش ها در ۴۸ ساعت گذشته در شهرستان نهاوند، رودخانه‌های جاری در محدوده این منطقه در برخی نقاط به مرحله طغیان رسیده و جاده چند روستا را قطع کرده است.

او گفت: با اطلاع رسانی انجام شده و هشدار سازمان هواشناسی خوشبختانه مشکل جدی وجود ندارد و این وضعیت کنترل شده است.
بخشدار بخش خزل با اشاره به اقدامات پیشگیرانه افزود: تا پیش از شروع بارندگی رودخانه‌های گاماسیاب، حرم‌آباد و قلقلرود در محدوده بخش خزل لایروبی شده و تاکنون مشکل و آسیب جدی وارد نشده است البته شدت بارندگی در روستا‌های گیوکی، شطزل، شهرک و جاده رزینی به شهرک باعث آبگرفتگی شده و یکی از پل‌های واقع در این منطقه به دلیل بالا بودن دبی آب زیر آب رفته و عبور و مرور از آن با مشکل مواجه شده است.

سلگی بیان کرد: در روستای رزینی این منطقه به دلیل بند انحرافی کشاورزی آب مقداری طغیان کرده و وارد زمین‌های کشاورزی اطراف روستا شده است و باعث خسارت به مزارع شد و تعدادی از محل نگهداری دام‌ها خسارت دیده اند.

او اظهار داشت: به خاطر شرایط تعدادی از روستا‌ها و جداول آن‌ها و شیب معکوس در برخی کوچه‌های روستای شهرک برخی منازل واقع در آن نیز دچار آبگرفتگی شده‌اند که عملیات تخلیه آب توسط گروه‌های امدادی و آتش‌نشانی در حال انجام است و روستائیان نیز در حال جابجایی احشام خود هستند.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.