مشکل قطعی آب در لرستان وجود ندارد

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری لرستان گفت: در شهرستان معمولان عملیات جابجایی شبکه آب انجام شد و اکنون هیچ مشکل قطعی آب در استان وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  مهدی بابایی شامگاه سه شنبه با اعلام این خبر افزود: آب معمولان قطع نشده بلکه جهت جابجایی شبکه آب حدود نیم ساعت شبکه آب جابه جا شد.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری لرستان یادآور شد: در حال حاضر آب شهر معمولان متصل است ودر این راستا مشکلی وجود ندارد.

بابایی با تاکید بر اینکه تا این لحظه هیچکدام از شبکه‌های آب استان مشکلی ندارند ادامه داد:اکنون وضعیت نرمال است و هرگونه حادثه و قطعی آب به سرعت از طریق روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری اعلام رسمی می‌شود.

سامانه بارشی که از دوشنبه شب در لرستان فعال شد دارای ۲ هسته بارشی است.

هسته اول از صبح امروزسه شنبه تا اواسط روز با متوسط بارش ۲۰ تا ۴۰ میلیمتر و هسته دوم از غروب امروز تا صبح فردا چهارشنبه با متوسط بارش ۴۰ تا ۶۰ میلیمتر تخمین زده می‌شود؛ و از امروز صبح تا ظهرفردا چهارشنبه بطور متناوب جو منطقه تحت تاثیر سامانه بارشی فعال قرار دارد که برای همه نقاط استان بارندگی، گاهی رعدوبرق و نیز در برخی ساعات، وزش باد شدید را به همراه دارد.

انتهای پیام/د

برچسب ها: آب و هوا ، سیلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار