نماینده منتخب مردم ارومیه بر لزوم مبارزه با تبعیض و فساد تاکید کرد.

لزوم مبارزه با تبعیض و فسادوحید جلال زاده نماینده منتخب مردم صبح امروز در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه، گفت: با توجه به وضعیت عمومی کشور و شهر ارومیه باید با فساد و تبعیض مبارزه کرد.

جلال زاده با اشاره به اینکه فساد و تبعیض مردم استان و کشور را رنج می دهد، ادامه داد: اعتماد عمومی سرمایه ملی است و آن چیزی که نظام اسلامی را تهدید می کند ایجاد ناامیدی و بی اعتمادی به کار کرد جمهوری اسلامی  است.

نماینده منتخب مردم ارومیه  با تقدیر از قوه قضائیه در مبارزه با فساد در کشور گفت: با تدبیر و علمکرد خوب قوه قضائیه در زمینه ریشه کن کردن فساد،  بارقه های امید در دل مردم زنده و تقویت شده است.

جلال زاده افزود: برای شروع کار سالم در جامعه باید ابتدا پالایش و سپس آرایش شود.

او با اشاره به اینکه طرح آمایش سرزمینی باید در دستور کار دولت و جلس قرار گیرد گفت: بر اساس این طرح نقاط ضعف و قوت، فرصت ها و تهدید ها احصا می شود.

نماینده منتخب مردم ارومیه ادامه داد: از جمله اقدامات برای توسعه متوازن و همه جانبه استان و حوزه انتخابیه، باید نخبگان جامعه در کنار هم باشند که این خلا در طول سالیان گذشته همچنان بوده و هست.

جلال زاده افزود: اگر متولیان دولت، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و دانشگاهیان، بر روی توسعه متوازن مشترک تمرکز کنند بسیاری از عقب ماندگی های استان حل می شود.

انتهای پیام/ ن م 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.