معاون فنی و عمرانی شهردار تهران در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

۲۹ اسفند افتتاح رسمی زیرگذر گیشا

صبوری دیلمی گفت: هم اکنون زیرگذر گیشا ایمنی لازم را دارد و تا ۲۹ اسفندماه به طور کامل و رسمی افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهردار تهران در حاشیه بهره برداری آزمایشی از زیر گذر گیشا در جمع خبرنگاران حضور یافت و گفت: عملیات ساخت زیرگذر گیشا از سال ۹۵ متوقف شده بود و تا خرداد ۹۸ تنها حدود ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت.

معاون فنی و عمرانی شهردار تهران با بیان اینکه قرار بود تا آخر اسفند ماه سال جاری این پروژه را در اختیار مردم قرار می‌دهیم، اظهار کرد:پیش از این قرار بود این پروژه در خرداد سال ۹۹به بهره برداری برسد، اما برای سهولت در تردد و کاهش ترافیک تلاش شد این طرح تا انتهای سال جاری به بهره برداری برسد.

او با بیان اینکه به دلیل مشکلات ترافیکی در شب عید و افزایش حجم ترافیک موجب شد که طرح زیرگذر گیشا با ۹۷ درصد تکمیلی به بهره برداری برسد، افزود:هم اکنون این زیرگذر ایمنی لازم را دارد و تا ۲۹ اسفندماه به طور کامل و رسمی افتتاح می‌شود.


بیشتر بخوانید: بهره برداری آزمایشی زیرگذر گیشا


او در خصوص روگذر گیشا نیز گفت: طراحی‌های نهایی انجام شده و از انتهای فروردین ماه سال آینده ساخت آن آغاز می‌شود.

معاون فنی و عمرانی شهردار تهران با اشاره به هزینه‌های این پروژه گفت: در طرح اولیه قرار بود زیرگذر گیشا با ۲۰۰ میلیارد تومان به اتمام برسد، اما با توجه به افزایش هزینه‌ها این رقم به ۱۳۰ میلیارد تومان رسید.

او در پاسخ به سوال مبنی بر اینکه چرا سرعت عبور از زیرگذر ۵۰ کیلومتر در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: در ابتدا و برای ایمنی مردم سرعت فعلا ۵۰ کیلومتر خواهد بود، اما، چون این زیرگذر برای عبور با سرعت ۶۰ کیلومتر طراحی شده در آینده سرعت مجاز تغییر خواهد کرد.

انتهای پیام/

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار