خلیل‌زاده: انتخاب سرپرست تیم ربطی به اعضای هیئت مدیره ندارد/ حکم مدیرعاملی فتح‌الله زاده به زودی صادر می‌شود

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال درخصوص اتفاقات و حواشی این روز‌های آبی‌پوشان توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اسماعیل خلیل‌زاده رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال، درخصوص اتفاقات این روز‌های این تیم اظهار داشت: بعد از جدایی سرمربی ایتالیایی و مدیرعامل سابق باشگاه، سرپرستی باشگاه را قبول کردم و تا حدودی تیم را به جایی رساندیم. یک سرمربی جوان را به استقلال اضافه کردیم و نتایج خوبی را هم به دست آوردیم.

خلیل‌زاده ادامه داد: بار‌ها در صحبت‌های قبلی‌ام مطرح کرده بودم که چون در مجموعه دیگری مدیر هستم، یک شخص دیگری باید مدیرعامل باشگاه استقلال باشد و به‌صورت تمام وقت کار اجرایی را در استقلال انجام دهد. چندین بار با وزیر این موضوع را مطرح کرده بودم و باید یک مدیر فوتبالی به استقلال اضافه می‌شد و من به عنوان یک عضو هیئت مدیره در کنار او باشم.


بیشتر بخوانید: انتقاد معاون پزشکی باشگاه استقلال از برگزار شدن مسابقات لیگ برتر


سرپرست سابق باشگاه استقلال افزود: وقتی مجمع باشگاه استقلال هم تشکیل شد، باز هم مدیرعامل باشگاه استقلال انتخاب نشد. دیروز با سلطانی‌فر صحبت کردیم و سپس جلسه‌ای را در باشگاه تشکیل دادیم که فقط موسوی در این جلسه حضور نداشت. من به رفتن اصرار داشتم و بالاخره دوستان قبول کردند و از حالا تنها به عنوان رئیس هیئت مدیره هستم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال، درباره مخالفت موسوی عضو دیگر این هیئت مدیره با مدیرعاملی فتح‌الله‌زاده در استقلال، گفت: بنده هم مشکلات خاص خودم را دارم و هنوز بیماری همسرم پابرجاست. وقتی هیئت مدیره با اتفاق آراء چیزی را تصویب می‌کند، به واقع، لازم‌الاجراست. مدیرعاملی فتح‌الله‌زاده امروز صبح به اطلاع وزیر رسید و فکر کنم فردا صبح حکم او صادر شود. خود فتح‌الله‌زاده هم این موضوع را پذیرفته‌است.


بیشتر بخوانید: واکنش تند موسوی به امضای حکم مدیرعاملی باشگاه استقلال


او درخصوص اختلافات در باشگاه استقلال در موضوع سرپرست تیم، گفت: اینکه گفته می‌شود سرپرست تیم را من دیروز عوض کردم، درست نیست. ارکان باشگاه را مدیرعامل و یا سرپرست باشگاه انتخاب می‌کند. سعید رمضانی همچنان به کار خود ادامه می‌دهد و نیازی به حکم اعضای هیئت مدیره ندارد. اما گویا اعضای هیئت مدیره اعتقاد دارند که رمضانی کنار برود و پرویز مظلومی روی کار بیاید. من هر ۲ عزیز را دعوت کردم و با هم صحبت کردیم. هیچ حکم جدیدی صادر نشده و رمضانی به کار خود ادامه می‌دهد.

او درباره اعزام تیم به سیرجان هم گفت: بنده مخالف اعزام تیم به سیرجان هستم. ۲ بازیکن استقلال سرماخورده هستند و اگر خدا ناکرده اتفاقی رخ بدهد، این موضوع نگران کننده است. همه جا بسته شده است و چه اصراری بر برگزار شدن بازی‌ها وجود دارد؟ اگر دیگر بازیکنان هم دچار این مشکل شوند، کل تیم از بین می‌رود.


بیشتر بخوانید: تهدید استقلال جواب نداد؛ آبی پوشان به مصاف گل گهر می‌روند


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار